Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز سه‌شنبه در دیدار با رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در کرونا فضا به نحوی شد که مردم به دلیل تبلیغات سوء تا حدی از روحانیت، معنویات و مساجد فاصله گرفتند و بهانه خوبی برای تشکیل نشدن اجتماعات و مراسمات دینی فراهم شد.

وی با اشاره به تعطیلی مساجد، نمازهای جمعه و جماعات در بسیاری از استان‌ها ادامه داد: البته در استان یزد فضا به نحوی فراهم شد که مساجد بسته نشود اما در هر حال برگزاری نمازهای جماعت تحت تاثیر قرار گرفت بر این اساس خلأیی ایجاد شده که دشمن در حال استفاده از این خلأ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد ادامه داد: ایجاد شبهه، مشغول کردن جوانان به مسائل پوچ و بی‌اهمیت  همه از اقداماتی است که در خلأ ارتباط مردم با مساجد و روحانیت شکل گرفته و این انفصال دشمنان را به اهدافش نزدیک کرده است.

ناصری از سگ گردانی به عنوان یکی از تبلیغات دشمنان در فضای مجازی یاد کرد و گفت: فرهنگ غرب در حال ریشه دواندن در خانواده های ماست زیرا بعضی از افراد حتی سگ و حیوانات دیگر را جایگزین فرزند و همدم خود کرده اند.

وی یادآور شد: دشمن دارد به هر طریقی وارد می شود و از فیلم و عکس و سایر جذابیت‌های فضای مجازی استفاده می‌کند و در این شرایط باید کاری کنیم که جهت معرفت افزایی مجالس مذهبی برگزار شود و اوقاف می تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

همچنین رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه  در این دیدار با بیان اینکه سازمان اوقاف، در حوزه مسابقات قرآنی سابقه ۴۰ ساله دارد گفت: مسابقات بین المللی اوقاف، دومین مسابقه معتبر دنیاست و اولین آن مربوط به مالزی است که ۷۰ سال قدمت دارد.

مهدی قره شیخلو افزود: امسال سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود و سال گذشته نیز در شرایط شیوع کرونا، مسابقات بین المللی تعطیل نشد و با مدل جدیدی اقدام به برگزاری این مسابقات کردیم.

وی ادامه داد: در بقاع متبرکه، برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود که استمرار این فضا می‌تواند به فرموده رهبری مردم را به شنیدن قرآن عادت دهد و  در تلاشیم که برنامه‌های قرآنی اوقاف از نظر کمی و کیفی ارتقاء پیدا کند و اجرای این برنامه‌ها به بخش مردمی واگذار شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم یزد آیت الله محمدرضا ناصری امام حسین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم یزد ویروس کرونا ماه محرم یزد آیت الله محمدرضا ناصری امام حسین سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس


داوود عسکرپور در گفتگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری دومین کارگروه منطقه‌ای ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان فارس در سال جاری خبر داد و گفت: در این نشست مباحثی پیرامون اختلافات اراضی بین منابع طبیعی و اوقاف فارس مطرح شد.

وی از رفع اختلاف و تعیین تکلیف ۳۰ پلاک از اراضی استان فارس به وسعت ۷۲۸ هکتار فی مابین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این اراضی که شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است، متعلق به شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت است.

 معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در اجرای آئین‌نامه اجرایی ماده ۲۱ مصوب هیئت وزیران موضوع قانون ابطال این اراضی متعلق به رقبات موقوفه اعلام شد.

 عسکرپور تصریح کرد: دومین کارگروه ادارات کل ثبت و اوقاف و امور خییه استان فارس به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و با حضور مدیران کل، روسا، معاونین و کارشناسان دودستگاه، ادارات نواحی شیراز و شهرستان‌های بیضاء و سپیدان برگزار شد.

 وی در پایان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد ادارات در خصوص صدور اسناد مالکیت موقوفات و تسهیل در امور ارباب رجوع عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه