Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:10:17 GMT

۵۰ مبلغ دینی به تکایا و مساجد دامغان اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۷۲۵۳

۵۰ مبلغ دینی به تکایا و مساجد دامغان اعزام شدند

حجت الاسلام حسین صبوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۱۵۰ مسجد و تکیه دامغان در سامانه سجام و بیرق ثبت شدند و زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فعالیت دارند، تاکید کرد: در ایام محرم امسال ۵۰ مبلغ به تکایا و مساجد شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند که ۱۰ نفر اعزامی از مبلغان حوزه علمیه قم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی دامغان با مراسم سیاه پوشان به استقبال ماه محرم رفته و همزمان با آغاز شب اول ماه محرم آئین‌های عزاداری و سوگواری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری با حضور عزاداران برگزار کردند، تاکید داشت: حفظ مراسم مذهبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای جریان سازی مذهبی جامعه بسیار مهم است و از طرف دیگر باید گفت حفظ سلامت مردم نیز اهمیت دارد تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به آن تاکید کرده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان با بیان اینکه نقش و جایگاه هیئت‌های مذهبی بر هیچکس پوشیده نیست، افزود: هیئات مذهبی بزرگترین پایگاه دینی، اجتماعی و سیاسی و یکی از ارکان مهم فرهنگ سازی محسوب می‌شوند.

کد خبر 5278063

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 1400 تبلیغات اسلامی سمنان اعزام مبلغ ویروس کرونا محرم 1400 روز خبرنگار ماه محرم شورای شهر بوشهر آمار کرونا مراسم عزاداری شیوع کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد