Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@12:35:06 GMT

تراکتور نقره داغ شد!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۸۴۹۷

تراکتور نقره داغ شد!

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ آرای صادره به شرح زیر است:

با توجه به شکایت هاشم خدادادی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 33 میلیون و 572 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پرونده شکایت باشگاه استقلال از باشگاه قشقایی شیراز در خصوص حق آموزش حسین حیدری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 350 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت فرشاد فلاحت زاده از باشگاه گل ریحان البرز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 15 میلیون و 260 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به میزان یک میلیارد ریال مردود اعلام کرد.

در پرونده شکایت عباس چمنیان از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 31 میلیون و 610 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به مبلغ 4 میلیارد و 768 میلیون و 390 هزار ریال رد کرد.

در پی شکایت محمود صالحایت از باشگاه گل گهر سیرجان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را به دلیل عدم ثبت قرارداد واسطه گری مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال استقلال قشقایی فلاحت زاده باشگاه تراکتور میلیون ریال بابت اصل خواسته باشگاه به پرداخت مبلغ کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد