Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس مرادیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعضا در کمیسیون‌های مختلف مانند اقتصادی، اجتماعی، کسب و کارهای جدید، کاهش آسیب‌های اجتماعی در زیرمجموعه سازمان‌های مردم نهاد فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این کمیسیون‌ها و سازمان‌های مردمی ظرفیت بالایی برای حل مسائل استان دارند و در صورتی که نهادهای متولی و دستگاه‌های اجرایی با آنان همکاری کنند می‌توان شاهد رفع برخی چالش‌ها و معضلات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به اینکه انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعاتی است که با فعالیت جوانان و سمن‌ها کاهش می‌یابد، اظهارداشت: افزایش کارهای آموزشی در مناطق محروم و حاشیه شهرها از جمله برنامه‌های جدی این نهادهاست زیرا معتقدیم بهترین کار برای بهبود شرایط اجتماعی آموزش و فرهنگسازی است.

مرادیان با بیان اینکه ۲۶۲ سازمان‌ مردم نهاد حوزه جوانان در استان فعالیت دارند تصریح کرد: توسعه فعالیت سمن‌ها به ارتقا و فرهنگ سازی کار گروهی به عنوان یکی از نقص های موجود در جامعه می‌انجامد.

وی خاطرنشان کرد: از این رو معاونت فرهنگی و جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان اصفهان برای همکاری با سمن‌های جدید و جوانانی که دغدغه حل مشکلات را دارند برای سیر صدور مجوز و آغاز فعالیت آنان همکاری خواهد داشت.

استان اصفهان با  جمعیتی بیش از  پنج میلیون نفر  دارای  ۲۴ شهرستان، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی است.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان سازمان های مردم نهاد اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان سازمان های مردم نهاد اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان سازمان های مردم نهاد اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • مد خوب، مد بد!
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی