Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی سنجربگی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از زوج های جوان جمعیت هلال احمر شهرستان بهار اظهار داشت: جمعیت هلال احمر برنامه های متنوعی را در سال جاری و سال های گذشته برای جذب مشارکت جوانان در مباحث اجتماعی و بشردوستانه داشته است.

وی اضافه کرد: حوزه جوانان هلال احمر استان همدان از مردادسال گذشته تاکنون ۹۳۹ برنامه با مشارکت و فعالیت جوانان در حوزه اجتماعی و بشر دوستانه انجام داده که ۴۵ هزار نفر روز عضو جوان هلال احمر همدان در این برنامه ها مشارکت کردند و ۳۱۰ هزار نفر از هموطنان از این برنامه ها بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: یکی از برنامه های سازمان جوانان و حوزه جوانان جمعیت هلال احمر برای جوانان عضو ، تسهیلگری در امر ازدواج و ازدواج آسان است و همه ساله مصادف با اول ذی حجه همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه ای برای تقدیر از زوج های جوان بشر دوست و داوطلب برگزار می کند.

سنجربگی افزود: ۴۳ نفر از اعضای داوطلب و عضو جمعیت هلال احمر استان همدان در سالجاری ازدواج کردند که در این برنامه از ۱۲ زوج از شهرستان بهار تجلیل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان همدان نیز گفت: برخی از جوانان با توجه به شرایط موجود و مشکلات مالی و اقتصادی تمایلی به ازدواج نشان نمی دهند.

حجت الاسلام محسن ثابتی اضافه کرد: اما زوج های هلال احمری با همت والای خود گام به این عرصه گذاشته و ازدواج مقدس و سنت رسول خدا را انجام داده اید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز فراهم کردن زمینه ازدواج آسان را امری مهم برشمرد و تاکید کرد: یکی از وظایف والدین و مسئولان فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان است تا جوانانی که از لحاظ بلوغ فکری، عقلی و جسمی به رشد و بالندگی رسیده اند را به امر ازدواج آسان تشویق کنند.

حجت الاسلام سید محمد حسن فاضلیان درباره سه امر مهم ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان بیان کرد: اگر مسئولان بتوانند این مسائل را برای جوانان حل کنند بسیاری از مسائل و مشکلات جوانان رفع می شود و این قشر بدون دغدغه اقدام به ازدواج می کنند.

برچسب‌ها همدان ازدواج ساده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ازدواج ساده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همدان ازدواج ساده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر استان همدان جمعیت هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: شب گذشته تماسی مبنی بر مفقود شدن ۲ مرد ۵۹ ساله و ۳۶ ساله که به قصد کوهنوردی به ارتفاعات شهرستان بام و صفی‌آباد رفته بودند، به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی انجام شده و با استفاده از تجهیزات به روز مکان‌یابی سریعاً پنج نفر از نجاتگران در قالب تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: با وجود اینکه هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر وضعیت فرد مفقودی وجود نداشت با تلاش و جستجوی پنج ساعته در تاریکی شب ۲ نفر مفقودی پیدا و به محل امن منتقل شدند.

کد خبر 6095538

دیگر خبرها

  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا