Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه شهرکرد درخصوص پروژه‌های در حال تکمیل در دانشگاه شهرکرد، گفت: دانشکده دامپزشکی با پیشرفت ۷۰ درصدی در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

سعید کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: شفاف‌سازی در جریان بحران کرونا، یکی از اقدامات مهم خبرنگاران بود که در کنار کادر درمان خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: دانشگاه شهرکرد به‌عنوان دانشگاه مادر از خردادماه سال ۵۶ فعالیت خود را در قالب دانشکده دامپروری آغاز کرد، در سال ۶۷ به مجتمع آموزش عالی تبدیل شد و با پیگیری مسئولان در سال ۱۳۷۰ فعالیت خود به‌عنوان دانشگاه به فعالیت خود ادامه داد.

رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۷۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه فعالیت دارد، افزود: تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه ۳۵۰ نفر ثابت و ۱۲۰ نفر حق‌التدریس است، همچنین ۱۸۰ رشته گرایش در مقاطع کارشناسی تا دکترا، سه پردیس و هفت دانشکده در دانشگاه شهرکرد وجود دارد.

کریمی با اشاره به احداث دانشکده فنی و مهندسی واحد بروجن، بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این دانشکده بالغ بر ۷۵ درصد است و در حال حاضر، ۱۶ دانشجو در رشته مهندسی مواد در این دانشکده در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه سیستم آموزشی در شرایط کرونایی تغییر پیدا کرده است، گفت: تمامی کلاس‌ها و آزمون‌ها به‌صورت مجازی در این دانشگاه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به فارغ‌التحصیلان بیکار دانشگاهی، افزود: این مسئله پذیرش دانشجو را در دانشگاه شهرکرد تحت تاثیر قرار داده است، در میان رشته‌های این دانشگاه، تقاضا برای رشته‌های کشاورزی کاهش و رشته‌های فنی افزایش یافته است.

کریمی به اقدامات بنیاد برکت برای احداث خوابگاه برای دختران اشاره و بیان کرد: به همت این بنیاد، خوابگاهی نیز برای دختران دانشگاه شهرکرد با زیربنای ۴۰۰۰ متر ساخته شد، به‌علاوه خوابگاه ام‌البنین با مشارکت خیران و وزارت علوم و با سرمایه‌گذاری ۵۰ درصدی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از سوی یکی از خیران استان ساخته شد.

رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه شهرکرد در حال تحصیل هستند، ادامه داد: این دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی و همگی تبعه کشور افغانستان هستند، البته رایزنی‌هایی برای جذب دانشجو از کشورهای عراق، سوریه و لبنان نیز صورت گرفته است.

وی درخصوص اقدامات صورت‌ گرفته در دانشگاه شهرکرد، تصریح کرد: کلنگ مجموعه دامپروری دانشگاه در سال گذشته بر زمین زده شد و هم‌اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ساختمان مرکز داده فناوری اطلاعات دانشگاه شهرکرد با پیشرفت ۵۰ درصدی و خوابگاه دانشجویی فارسان با پیشرفت ۹۰ درصدی از جمله پروژه‌های در حال تکمیل هستند.

کریمی ادامه داد: دانشکده دامپزشکی با پیشرفت ۷۰ درصدی در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، ۱۸ میلیارد تومان برای این مجموعه هزینه صرف شده و ساختمان مرکزی دانشگاه شهرکرد با پیشرفت ۱۵ درصدی نیز از دیگر پروژه‌های در حال احداث در دانشگاه شهرکرد است.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: تکمیل پژوهشکده زیست‌فناوری با ۹۰۰ متر مربع زیربنا، تکمیل کتابخانه مرکزی با هزینه شش میلیاردی، احداث میدان جدید دانشگاه با صرف اعتبار سه میلیارد تومان، تکمیل ساختمان نهاد رهبری‌، احداث پارک مطالعه خواهران و ساخت مجموعه خوابگاه‌ برادران از جمله ساختمان‌های تکمیل‌شده در طی دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

وی با بیان اینکه سه حلقه چاه آب دانشگاه شهرکرد خشک شده است، خاطرنشان کرد: به دنبال این اتفاق، تاکنون ۳۰ درصد از آب‌های سطحی این دانشگاه جمع‌آوری شده و ساخت منبع ذخیره آب دانشگاه شهرکرد به اتمام رسیده است.

کریمی در پایان در خصوص حضور دانشجویان در نیم‌سال تحصیلی سال‌جاری. توضیح داد: طبق برنامه، دانشجویان در شهریورماه واکسینه می‌شوند، طبق ابلاغ صورت‌گرفته کلاس‌ها به‌صورت مجازی و حضوری و تکمیلی برگزار خواهد شد، البته تصمیم اساسی بر عهده ستاد کرونا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی منطقه چهارمحال و بختیاری دانشگاه شهركرد پروژه خوابگاه دانشجویی کتابخانه مرکزی رئیس دانشگاه شهرکرد دانشگاه شهرکرد دانشگاه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان