Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، آرای کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت هاشم خدادادی از باشگاه تراکتور ، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۳۳ میلیون و ۵۷۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عباس چمنیان از باشگاه تراکتور ، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۱ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به مبلغ ۴ میلیارد و ۷۶۸ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال رد کرد.

* در پرونده شکایت باشگاه استقلال از باشگاه قشقایی شیراز در خصوص حق آموزش حسین حیدری، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت فرشاد فلاحت زاده از باشگاه گل ریحان البرز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و ۱۵ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به میزان یک میلیارد ریال مردود اعلام کرد.

*در پی شکایت محمود صالحایت از باشگاه گل گهر سیرجان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را به دلیل عدم ثبت قرارداد واسطه گری مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود. بیشتر بخوانید: اعلام چند رای از کمیته وضعیت بازیکنان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تراکتور لیگ برتر میلیون ریال بابت اصل خواسته باشگاه به پرداخت مبلغ کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تراکتور و شمس آذر آخرین دیدار سال برای دو تیم بود که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان خمس سرمربی وقت تراکتور تمام شد.

کمیته انضباطی چند هفته پس از این مسابقه رای خود را درباره این مسابقه صادر کرده که به شرح زیر است و جریمه 40 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت برای هواداران شمس آذر به همراه داشته است: 

«مسابقه تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه 1942 نیز به اجرا در خواهد آمد.»

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟