Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدثه اخوان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح حسینه کودک در استان قزوین اظهار کرد: کارگروه کودک و نوجوان پیش از ماه محرم با هدف تربیت دینی کودکان و ساماندهی تشکل‌های کودک و نوجوان شکل گرفت.

مسئول کارگروه کودک و نوجوان اذعان کرد: کارگروه کودک و نوجوان در راستای آغاز ماه محرم آمادگی خود را برای همکاری، ارائه خدمات محتوایی، تجهیزات فضاسازی، اعزام مربی‌های آموزش و محتوای تربیتی و برگزاری مسابقات با هیئات اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه نیاز اساسی کودکان ما در هیئات فراگیری آموزه‌های دینی و نکات تربیتی مرتبط با ایام محرم بود تصمیم گرفتیم در کنار هیئات حسینیه کودک نیز داشته باشیم تا بتوانیم به زبان کودکانه، کودکان خود را با مکتب امام حسین (ع) آشنا کنیم.

این مسئول ضمن اشاره به اعلام آمادگی هیئات برای ثبت‌نام در طرح حسینه کودک ابراز کرد: کاربرگ‌های نقاشی، کاردستی‌ها و اشعاری که در حسینیه‌های کودک انجام می‌شود متناسب با ایام محرم است و هیئاتی که می‌خواهند در این طرح شرکت کنند می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

عضو ستاد بانوان سازمان تبلیغات گفت: شعار سال جاری نیز همانند سال گذشته با عنوان "نسل به نسل در پناهت هستیم" و "هر هیئت یک حسینیه کودک "برای هیئات برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: توصیه ما رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای تجمع کودکان در حسینیه است و هیئاتی که فضای کافی برای حسینیه کودک را ندارند می‌توانند بسته‌ها و محتوای تربیتی را بین کودکان در هیئات توزیع کنند تا کودکان در کنار مادرانشان امور فرهنگی و تربیتی را انجام دهند و در پایان فعالیت‌های خود را به مربی تحویل دهند.

این مسئول یادآور شد: ما برای اینکه یک شهر دوست دار مادر و کودک داشته باشیم لازم است در ابتدا یک هیئت دوست‌دار مادر و کودک داشته باشیم به همین جهت با استفاده از ظرفیت هیئات و شعار " هیئت دوست‌دار مادر و کودک" حسینیه کودکان را راه‌اندازی کردیم.

وی در پایان گفت: به جهت ترویج فرهنگ حسینیه‌ی کودک در استان این طرح ضمن هماهنگی‌های انجام شده بد صدا و سیمای استان به صورت نمادین در برنامه تلویزیونی خیمه نیز اجرا می‌شود.

کد خبر 5278263

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی قزوین حسینیه مهر ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر شورای شهر آمار کرونا مراسم عزاداری شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل عکس استانها کودک و نوجوان حسینیه کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند

در پی جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی، دست کم ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام این رسانه، بارش باران شدید در مناطق مختلف سومالی به ویژه در ایالت های جوبالند و هیرشبیلی سومالی طی روزهای گذشته باعث جاری شدن سیل شده است.

سیل در این مناطق بیش از ۱۲۴ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده و براساس آمار اولیه ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

مقامات محلی نسبت به ادامه بارش ها و احتمال جاری شدن سیل در سومالی و دیگر کشورهای شرق آفریقا هشدار می دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟