Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه پیام نور کاشان با حضور در نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در کاشان افزود: وظیفه دانشگاهیان عرضه خدمات بر پایه رسالت‌های هر دانشگاه در حوزه دولتی و غیردولتی از طریق رسانه‌ها به جامعه هدف است.

محمد حمیدی با تبیین برخی ظرفیت‌های ویژه کاشان و یادآوری تعامل دانشگاه با توجه به دنیای ارتباطات اظهار داشت: اجرای مهمترین برنامه‌ها و دست یافتن به اهداف در دانشگاه با رسانه‌ای شدن ارزش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: کاشان شهری با قدمت، فرهنگ و تمدنی که صنایع، کارخانه‌ها، هیات‌های مذهبی، فرهنگ و میراث این شهرستان حتمی باید از طریق رسانه در دنیا معرفی شود.

رییس دانشگاه پیام نورکاشان با اشاره به وجود ۵۰۰ مرکز و واحد این دانشگاه در کشور خاطر نشان کرد: کاشان یکی از مرکزهای بزرگ دانشگاه پیام نور در کشور و بزرگترین مرکز در بین ۴۰ مرکز و واحد این دانشگاه در استان اصفهان است و رتبه دوم استان در جذب دانشجو و خدمات آموزشی دارد.

محمدی با تاکید بر اینکه فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی بیشتر مرکزها و محافل در دوره شیوع ویروس کرونا از ماه رمضان متوقف شد، ادامه داد: دانشگاه پیام نور کاشان در حوزه مدیریت فرهنگی در بین ۵۰۰ مرکز و واحد کشور رتبه برتر کسب کرده است.

وی با اشاره به تحصیل ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور کاشان گفت: این دانشگاه با تلاش و حرکت در راستای نسل سوم دانشگاه‌ها و محوریت مسایل مهارتی توانست از نظر آموزش‌های آزاد رتبه نخست استان اصفهان را کسب کند.

به گفته وی، مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور کاشان نیز بر حسب ضرورت رشته‌های دانشگاه از نظام روان‌شناسی کشور به عنوان تنها دانشگاه کشور مجوز نظام روان‌شناسی دریافت کرده است.

رییس دانشگاه پیام نور کاشان با اشاره به اینکه مرکز مشاوره این دانشگاه علاوه بر خدمات دانشجویی به عموم مردم نیز با نگاه حمایتی و خیرخواهانه و دارای تخفیف نه درآمدزایی خدمات ارایه می‌کند، ادامه داد: فعالیت تیم‌های استارت آپ، ایجاد مرکز نوآوری و ورود به تمامی فعالیت‌های دانشگاه نسل سوم در اولویت برنامه‌های دانشگاه قرار دارد.

وی با یادآوری راه‌اندازی رشته روابط عمومی به عنوان تنها دانشگاه دارای این رشته در کاشان اضافه کرد: کسب و کارهای کوچک شهرستان نیز با توجه به موقعیت صنعتی، صنایع و مشاغل به منظور آموزش مهارت‌های لازم در دانشگاه راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، ۲۰ رشته کارشناسی دارای سنخیت با ظرفیت‌های کاشان جمله از گردشگری به عنوان تنها دانشگاه شهرستان دارای این رشته، رشته نهج‌البلاغه با توجه به پایتختی نهج‌البلاغه، علوم قرآن و حدیث، فقه و حقوق، تنها دانشگاه دارای رشته ارشد فقه و حقوق در استان اصفهان و رشته تاریخ در دانشگاه پیام نور کاشان وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه ۹۰ درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور کاشان بومی هستند، اضافه کرد: برگزاری همایش نهج‌البلاغه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها در دستور کار این دانشگاه است.

رییس دانشگاه پیام نور کاشان با قدردانی از تلاش‌های خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، صفحه اختصاصی ایرنا را ظرفیتی قابل توجه برای معرفی توانمندی‌های منطقه شمال اصفهان عنوان کرد.

برچسب‌ها رسانه کاشان دانشگاه پیام نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه کاشان دانشگاه پیام نور رسانه کاشان دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور کاشان رییس دانشگاه پیام نور تنها دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا،عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان‌ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می‌کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می‌کنیم به این صورت که دفترچه‌های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می‌کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج