Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه پرسپولیس با رضا اسدی گفتگو کردند

مذاکراتی بین باشگاه پرسپولیس و رضا اسدی صورت گرفت.

به گزارش طرفداری، رضا اسدی یکی از بازیکنانی است که گل محمدی به شدت به دنبال جذب اوست. پست اصلی رضا اسدی هافبک دفاعی است اما او توانایی بازی در خط دفاعی را هم دارد و به همین دلیل گل محمدی تمام تلاشش را برای جذب اسدی به کار گرفته تا جمع نفرات مورد نظر او در خط دفاعی تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمدی که امروز با ابراهیمی قرارداد بست به دنبال جذب علی نعمتی و رضا اسدی هم هست تا با جذب این نفرات کمتر به سیدجلال حسینی در خط دفاعی تکیه کند. حتی در این بین شایعاتی در مورد جذب ایمان سلیمی هم شنیده می شود که با این شرایط به نظر می رسد قرار است کار برای سیدجلال حسابی سخت شود.

تمام این مسائل دست به دست هم داد تا مدیران پرسپولیس روز قبل با رضا اسدی تماس بگیرند. اسدی ابتدا در این گفتگوی تلفنی از مدیری که با او تماس گرفته بود پرسید با توجه به حضور کمال کامیابی نیا، سرلک و نوراللهی چرا باشگاه به دنبال جذب اوست و آیا قرار است کامیابی نیا به عنوان بازیکن مازاد اعلام شود یا جدایی نوراللهی قطعی شده و البته مدیر پرسپولیس هم اعلام کرد کادرفنی قصد دارد از او در پست دفاع میانی بهره ببرد. موضوعی که البته به مذاق اسدی خوش نیامد چرا که او تمایل دارد در خط میانی به بازی گرفته شود.

به هرروی این مذاکرات ادامه خواهد داشت، البته تمایل اسدی این است تا در خط میانی به کار گرفته شود و توقع دارد یکی از هافبک های دفاعی پرسپولیس از لیست خارج شوند!

باید دید درنهایت اسدی به پرسپولیس منتقل خواهد شد یا نه و در صورت جذب او کدام بازیکن قرار است نیمکت یا سکونشین شود. سیدجلال یا کمال؟

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با فرشاد فلاحت زاده: جلال طالبی با من دشمنی داشت؛ استقلالی ها گفتند به پرسپولیس کمک نکن! داور ترک مبارزه کاراته گنج زاده و حریف عربستانی: به من گفتند با چاقو خانواده ات را قطعه قطعه می کنیم احتمال تمدید قرارداد جواد نکونام و فولاد کمتر شد! مت دیمون: دیوانه وار ترین چیزی که در عمرم دیده ام؟ حضور در ورزشگاه بوکاجونیورز! هواداران پاری سن ژرمن در انتظار مسی؛ او همچنان در خانه خود در بارسلونا است / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد