Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:18:08 GMT

سگ‌گردانی به وضع قوانین قاطع نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۰۰۷۸

سگ‌گردانی به وضع قوانین قاطع نیاز دارد

یک جامعه شناس گفت: برای «سگ‌گردانی» باید قوانینی به تصویب برسد، اما این قوانین باید به اندازه کافی قاطع باشد. - اخبار اجتماعی -

حسین باهر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره ضرورت اعمال محدودیت و مقررات برای سگ‌گردانی در محیط‌های عمومی، اظهار کرد: سگ‌گردانی یکی از رفتارهای ناهنجار است که در جامعه‌مان مشاهده می‌کنیم و برخی افراد پیر و جوان به آن روی آورده‌اند و علاقه به داشتن حیوان خانگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای بسیاری از آنها فرقی نمی‌کند که با حیوان خانگی خود در معابر عمومی باشد یا سایر محیط‌ها اما لازم است فردی که به سگ‌گردانی اقدام کرده خود را موظف به رعایت نزاکت و نظافت کند؛ در حالی که گاهی سگ‌ها به عابرین حمله‌ور می‌شوند و فضولاتشان نظافت محیط عمومی را بر هم می‌زند.

این جامعه‌شناس تصریح کرد: انجام هر امری نیازمند قوانین و رعایت پروتکل است؛ قوانین و پروتکل این موضوع نیز در سطح جهانی و سازمان ملل تعریف شده است و به طور قطع باید به فکر تصویب قوانینی در این زمینه باشیم و آن را به خوبی اجرا کنیم.

باهر خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جامعه ما این است که برای بسیاری از موضوعات بعد از اینکه به کشورمان وارد شد، به فکر دست و پا کردن فرهنگ آن می‌افتیم در حالی که ابتدا باید زمینه‌های فرهنگی آن فراهم شود.

وی گفت: فرهنگ نگهداری و حضور در محیط‌های عمومی و همچنین رعایت قوانینی که در این خصوص وضع می‌شود، باید بین مردم افزایش یابد علاوه بر این مسئولان مربوطه باید توجه داشته باشد که قوانین باید به اندازه کافی قاطع باشد تا به اجرای درست و دقیق آن کمک کند.

لزوم تعیین جریمه‌های سنگین برای سگ‌گردانی بی‌ضابطهلزوم تدوین قوانین دقیق مدون برای سگ‌گردانیضرورت بررسی جامع محدودیت "سگ‌گردانی" در شورای شهرتبدیل شهرهای کشور به منطقه امن برای سگ‌ها و ناامن برای شهروندان و کودکان!نظر پلیس راهور درباره موتورسواری بانوان/ برخورد روزانه با سگ‌گردانی در خودرو

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه شهرداری تهران جامعه شهرداری تهران سگ گردانی برای سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بارگاهی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان طی سال گذشته در راستای انعکاس عملکرد و اخبار ادارات تلاش بسیاری داشته و همچنین در بحث انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی کشور نیز نقش بسزایی ایفا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه ویژه ای در جامعه دارند، افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانند در راستای ایجادِ نشاط و امید آفرینی در جامعه گام‌های بلندی بردارند.

وی به برخی از مشکلات روابط عمومی‌های ادارات اشاره کرد و گفت: با توجه به حجمِ بالای کاری روابط عمومی‌ها، مستقل شدن آنها در دستگاه‌های اجرایی به طور جدی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به روابط عمومی‌ها نگاه ویژه داشته و آنها را تقویت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان برخی از خصوصیات روابط عمومی توانمند را برشمرد و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر پویایی و فعالیت در دستگاه‌های اجرایی، دارای خلاقیت و اندیشه‌ای نو باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید برای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند، ابراز داشت: روابط عمومی‌ها باید عملکردها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی خود را با خلاقیت و نوآوری در سطح شهرستان منعکس کرده و در جامعه نشاط ایجاد کنند.

بارگاهی به نقش بارزِ روابط عمومی‌ها در خصوص جوانی جمعیت و حوزه نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روابط عمومی باید اخبار دستگاه اجرایی و دستاوردهای دولت را در جامعه بخوبی اطلاع رسانی کند تا مردم از این خدمات ارزنده بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: با انتخاب هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان باید هم افزایی بیشتری داشته تا انعکاس بهتری از خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

بارگاهی بر تعامل روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید با یک گروهی را ایجاد کرده و با مطرح کردن موضوعات به همدیگر کمک کنند و همچنین هم افزایی و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها در انعکاس به موقع اخبار و عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمک می‌کند.

در پایانِ این نشست، انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان دشتستان با حضور ۳۷ روابط عمومی برگزار شد و ایمان خوشقدم به عنوان رئیس، جواد راهپیما به عنوان نایب رئیس، مرجان غلامی به عنوان منشی، علی نامی نظری و کوروش امینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین غلامرضا ابول زاده و اعظم شیخی به عنوان اعضای علی البدل و حبیب توکلیان و مریم موسوی به عنوان بازرس و خزانه دار انتخاب شدند.

کد خبر 6088046

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور