Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:51:04 GMT

اهتزاز پرچم حرم امام حسین (ع) در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۰۳۱۳

اهتزاز پرچم حرم امام حسین (ع) در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی شکری، شهردار منطقه ۱۳ در حاشیه این مراسم گفت: در این مراسم تعویض پرچم، قدردانی از پیر غلامان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شروع ایام عزاداری امام حسین (ع) با همراهی مردم و هیئت‌های مذهبی انجام شد.

وی افزود: هدف اصلی ما این است که این حرکت و مراسم‌های را به سمت مردم محوری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهروندی و مشارکت آنها پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در برنامه امروز از اقشار مختلف شهروندان منطقه ۱۳ دعوت شده، عنوان کرد: منطقه ۱۳ بیش از ۱۳۰ هیأت مذهبی دارد و در هر ناحیه حدود ۴۰ تکیه، موکب و هیأت فعالیت می‌کنند.

با یک هدف گذاری مشخص تلاش کردیم که محوریت مراسم‌های محرم در اختیار مردم باشد و مشارکت عمومی صورت بگیرد و شهرداری نقش حمایتی و لجستیکی ایفا کند تا مراسم و عزاداری‌هایی که بیش از هزار سال به صورت مردمی برگزار شده، جنبه دولتی پیدا نکند.

به گفته شکری برنامه‌ریزی های مناسبی برای ماه محرم با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی و هیأت‌های مذهبی منطقه ۱۳ انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۳ تاکید کرد: شهرداری منطقه تمام توان خود را خواهد گذاشت که مراسم‌های محرم با کیفیت برگزار و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب رعایت همه جوانب و مسائل بهداشتی در آن انجام شود باشد تا همه افراد با سلامت از این مجالس خارج شوند.

در پایان این مراسم پرچم گنبد حرم حضرت اباعبدالله (ع) که چند روزی در منطقه ۱۳ مهمان است، با حضور جمعی از شهروندان این منطقه در فلکه دوم نیروی هوایی به اهتزاز درآمد.

کد خبر 5278332

منبع: مهر

کلیدواژه: پیرغلام اهل بیت ع شهرداری منطقه 13 ماه محرم شورای شهر تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا قوه قضاییه کیفیت هوای تهران مهدی چمران وزارت آموزش و پرورش غلامحسین محسنی اژه ای پیروز حناچی ماه محرم پلیس راهور وضعیت معابر منطقه ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟