Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@02:45:02 GMT

تشکیل کمیته تخصصی دربحث حمل و نقل عمومی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۰۳۴۶

خبرگزاری آریا - شهر:رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترافیک و حمل و نقل شهر تهران نیازمند توجه فوق العاده است. البته در دوره مدیریت آقای مناف هاشمی تلاش های خوبی انجام شده و نسبت به دوره قبل از ایشان، تحرکی به وجود آمده ولی کمبود ها در حوزه اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی وجود دارد و شهرداری باید با دقت مسائل مربوطه در این بخش را تنظیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سه شنبه- 19 مرداد 1400- پس از سومین جلسه شورای ششم در جمع خبرنگاران گفت: دستورهای جلسه امروز تودیع شهردار سابق تهران و گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک بود.
ترافیک و حمل و نقل شهر تهران به دلیل مسائل مربوط به مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیازمند توجه فوق العاده است. البته در دوره مدیریت مناف هاشمی تلاش های خوبی انجام شده و نسبت به دوره قبل از ایشان، تحرکی به وجود آمده ولی این تحرک ایده آل نیست و کمبود ها در حوزه اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی وجود دارد و شهرداری باید با دقت مسائل مربوطه در این بخش را تنظیم کند.
او ادامه داد: دو فوریت طرحی در ارتباط با گزارش شهردار سابق تهران و انتقادات مطرح شده اعضای شورا از این گزارش با رای اکثریت اعضا تصویب شد که طبق آن باید یک گزارش کامل تغییر و تحول و بررسی تعیین شود.
رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: موضوع دیگر مطرح شده مربوط به جلسات داخلی شورا بود که تقویم این جلسات را تا پایان سال برای روزهای یکشنبه و سه شنبه تنظیم کردیم.
چمران با بیان اینکه هرساله با همکاری آموزش و پرورش، پلیس و شهرداری، کمیته ای برای فعالیت‌های مربوط به آغاز مدارس و هماهنگی بیشتر و تسهیل ویژه در این بخش تشکیل می شود، اضافه کرد: در این جلسه درخواست شد تا علاوه بر آن، کمیته ای تخصصی در کمیسیون حمل و نقل شکل بگیرد و به صورت تخصصی مسأله حمل و نقل و ترافیک را دنبال کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهر تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در استان کرمانشاه 282 حافظ قرآن کريم در اين آزمون در رشته هاي حفظ کل ده جزء وبيست جزءدر سه حوزه شهرستان کرمانشاه هرسين و جوانرود شرکت کردند. به قبول شده گان در اين آزمون در رشته 10 جزءمدرک معادل ديپلم در رشته20 جزءمعادل فوق ديپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسي تا دکتري اهداء مي گردد

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • راند دوم
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت