Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:15:59 GMT

حردانی: می‌خواهیم دوباره با صالح جام بیاوریم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۰۵۷۴

حردانی: می‌خواهیم دوباره با صالح جام بیاوریم

وینگر فولاد امیدوار است قهرمانی و کسب جام را دوباره همراه با برادرش تکرار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، صابر حردانی با اشاره به قهرمانی فولاد در جام حذفی اظهار کرد: جا دارد این موفقیت را به مردم خوزستان تبریک بگویم و خدا را شکر توانستیم پس از یک فصل سخت دل مردم استان را شاد کنیم. به لطف خدا این فصل با قهرمانی برای ما به پایان رسید و خاطره خوشی برای همه ما رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: این قهرمانی، اولین جام من و صالح برادرم بود و ان‌شاالله باز هم بتوانیم جام بیاوریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم. این عنوان قهرمانی را به مادرم تقدیم می‌کنم و از همین‌جان دستش را می‌بوسم. هرچه داریم از لطف خدا و دعای خیر مادرم است.

وینگر فولاد با اشاره به شرایطی که در لیگ بیستم داشتند، عنوان کرد: فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. دو ماهی بود که مصدومیت داشتم و نتوانستم بازی کنم و در هفته‌های آخر همراه تیمم باشم ولی خدا را شکر الان خوب هستم. ان‌شاالله بتوانم در فصل جدید محکم‌تر و قوی‌تر کارم را آغاز کنم و عملکرد خوبی داشته باشم.

 

 

حردانی یادآور شد: الان در تعطیلات هستیم و نیاز به ریکاوری ذهنی مناسب داریم. ان‌شاالله از هفته آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیرم، اما در آخر جا دارد از جواد نکونام و کادر فنی تیم که در این دو سال خیلی نکات از آنها یاد گرفتم و به من لطف داشتند، تشکر کنم. نکونام زحمات زیادی برای باشگاه فولاد کشید. او نیاز به تعریف من ندارد و همه چیز در عمل مشخص است. باشگاه برای سال اول سهمیه آسیایی را کسب کرد و سال دوم هم قهرمان جام حذفی شد. همچنین باید از زحمات تمام عوامل کارخانه فولاد، آقای آذری و تمام تماشاگرانی که حمایت کردند، تشکر کنم.

صابر حردانی صالح حردانی فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صابر حردانی صالح حردانی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی

به گزارش “ورزش سه”، کریستوفر کنت، دروازه‌بان اتریشی فولاد، که اکنون چند فصلی است در فوتبال ایران کار را دنبال می‌کند، با حضور در بیمارستان درمانی مربوط به کودکان سرطانی در اهواز، در کنار آنها قرار گرفت و به آنها کمک کرد.

گلر اتریشی فولاد که تجربه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، به‌همراه خانواده‌اش در این اقدام خیرخواهانه شرکت کرد و با خرید برخی اقلام و اسباب‌بازی و… سعی در خوشحال کردن این کودکان داشت تا لحظات خوبی را برای آنها شکل دهد.

او با انتشار تصاویر مربوط به این اقدام، از دیگر هموطنان و خصوصا اهوازی‌ها خواستار توجه و کمک بیشتر به این کودکان شد.

دیگر خبرها

  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟