Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:27:05 GMT

خبری مهم برای پرسپولیس از پرونده جنجالی فیفا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۱۱۳۹

خبری مهم برای پرسپولیس از پرونده جنجالی فیفا

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس که در ۱۸ ماه اخیر و در دوره سه مدیرعامل از پرداخت مطالبات گابریل کالدرون ناکام مانده بود، حالا با حکم نهایی برای این پرونده مواجه شده و تنها یک ماه برای تسویه حساب با سرمربی آرژانتینی فرصت دارد.

 

سرخپوشان ۵۸۰ هزار دلار باید به کالدرون پرداخت کنند که این مبلغ حقوق گابریل کالدرون است که البته باتوجه به تاخیر پرسپولیس در پرداخت، با ۵ درصد سود سالیانه نیز همراه شده و علاوه بر این رقم ۲۵ هزار فرانک نیز باید به دادگاه عالی ورزش پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مهم اینکه فیفا امروز با ارسال ایمیلی جداگانه، در رای دیگر خود، به شکایت خواکین اشاره کرد و نوشت:

«باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید ۵۵ هزار و ۳۸۱ دلار به عنوان حقوق به علاوه سود سالیانه و همچنین ۴۰ هزار دلار همراه با سود سالیانه به عنوان مبلغ غرامت بابت نقض قرارداد به این مربی اسپانیایی پرداخت کند. پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغ ۳ هزار ۵۰۰ فرانک سوییس به این مربی و ۲ هزار فرانک سوییس به فیفا بابت هزینه دادرسی و ۱۰ هزار فرانک سوییس به عنوان جریمه است.»

باشگاه پرسپولیس فرصت این را دارد تا در یک ماه آینده تا ۱۷ شهریور، قرارداد بازیکنانش برای پنجره تابستانی را به ثبت برساند و از این بابت مشکلی نداشته باشد. همچنین در صورتی که تسویه حساب انجام نشود، ماننده پرونده برانکو محرومیت تا زمان پرداخت در کمین سرخپوشان خواهد بود.

 

گابریل کالدرون در دوره مدیریتی ایرج عرب جایگزین برانکو ایوانکوویچ شد و پس از او محمد حسن انصاری فرد تصمیم به قطع همکاری با وی بدون پرداخت مطالبات گرفت. مهدی رسول پناه مدیرعامل از پرداخت طلب کالدرون ناکام ماند و حالا باید دید تیم مدیریتی جدید چه خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گابریل کالدرون برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است

براساس مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، نرخ ارز که در روزهای اخیر و پس نوسانات هیجانی، یک روند کاهشی را در پیش گرفته بود با اندکی نوسان نسبت به روز گذشته، معامله شد. همچنین بررسی ها از بازار نشانگر این است که تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است تا خرید آن.

به گزارش ایسنا، نرخ ارز در بازار غیر رسمی در معاملات امروز(چهارشنبه) در قیاس با میانگین روز گذشته با مقداری نوسان افزایشی آغاز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، تا لحظه تنظیم گزارش دلار با نرخ ۶۲ هزار تومان فروخته و با نرخ ۶۱ هزار تومان خریداری شد. همچنین یورو نیز در بازار غیر رسمی با قیمت ۶۷ هزار تومان به فروش رسید و با نرخ ۶۶ هزار خریداری شد.   

نرخ ارز در بازار غیر رسمی در لحظه مشاهدات میدانی از بازار در حالی است که صبح امروز دلار تا مبلغ ۶۳ هزار تومان پیش رفت و در نهایت با کاهش ۱۰۰۰ تومانی با نرخ ۶۲ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیز اسکناس دلار در تالار معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران با قیمت ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان، یورو با مبلغ ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و درهم نیز با قیمت ۱۲ هزار و ۶۶ تومان معامله و به فروش رسید. علاوه بر این در این مرکز، ‌ دلار حواله‌ای با مبلغ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان و همچنین حواله درهم با مبلغ ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان معامل و خریداری شد.

صرافان: احتمال ریزش قیمت‌ها در این ایام بیشتر از افزایش لحظه‌ای آن است

بر اساس مشاهدات بازار چهارراه استانبول امروز بیشتر فعالان و دلالان ارزی در بازار تمایل به فروش ارز داشتند تا خرید آن، البته برخی از صرافی‌ها در این میان معتقد بودند که تزریق درهم امارات در بازار موجب شده اکثر بازارهای غیر رسمی این روزها فروشنده شوند؛ چراکه احتمال ریزش قیمت‌ها در این ایام بیشتر از افزایش لحظه‌ای آن است.

همچنین گفتنی است؛ اخیرا اجلاسی به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس بانک مرکزی عربستان در ریاض برگزار شده که مقامات اقتصادی ایران نیز در آن حضور یافتند. در این راستا روز گذشته محسن کریمی - معاون بین‌الملل بانک مرکزی - که در این سفر حضور دارد، اعلام کرد: در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی، زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف گفت‌وگو شود. در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده صورت پذیرفته است که درآینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود.

یادآور می شود؛ پس از تعطیلات نوروزی امسال با توجه به وقوع تحولات سیاسی بازار ارز ملتهب و نوسانی شد و در مقطعی تا کانال ۷۰ هزار تومان هم پیش رفت، اما با اقدامات  انجام شده و همچنین فروکش کردن التهابات و نبود متقاضی برای خرید در بازار غیر رسمی، نرخ دلار کاهش ۱۰ هزار تومانی تجربه کرد و روند کاهشی در پیش گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • آخرین جزئیات پرونده بابک زنجانی
  • دلیل نقض حکم اعدام بابک زنجانی چه بود؟
  • جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!