Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@18:03:26 GMT

رایزنی بارزانی با سفیر آمریکا دربغداد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۲۱۳۳

رئیس حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق با «متیو تولر»، سفیر ایالات متحده امریکا در بغداد دیدار و رایزنی کرد. ناطقان: به نقل از شفق نیوز، مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق با «متیو تولر»، سفیر ایالات متحده امریکا در بغداد دیدار و رایزنی کرد.

بر اساس این گزارش؛ این دیدار در دفتر بارزانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دو طرف درباره ابعاد کلی گفت‌وگوهای راهبردی میان امریکا و عراق رایزنی کردند و سفیر امریکا در این دیدار بر پایبندی واشنگتن به کمک به عراق و اقلیم کردستان عراق و حمایت از نیروهای پیشمرگه و بهبود روابط دو طرف در زمینه‌های فرهنگی، دانشگاهی و اقتصادی تاکید کرد.

در این دیدار همچنین درباره فرایند سیاسی، زندگی شهروندان عراقی و شرایط معیشتی‌شان، چالش‌های پیش روی انتخابات آتی، مرحله پساانتخاباتی و مناسبات احزاب کُرد و احزاب عراقی تبادل نظر کردند. منبع: مهر برچسب ها: بارزانی ، سفیر آمریکا ، بغداد ، رایزنی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارزانی سفیر آمریکا بغداد رایزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو