Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:22:47 GMT

رسانه عربستانی: شهباززاده؛ بمب استقلال برابر الهلال

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۲۲۹۴

رسانه عربستانی: شهباززاده؛ بمب استقلال برابر الهلال

وب سایت سعودی اسپورت نوشت که استقلال برای دیدار با الهلال در حال تدارک یک بمب نقل و انتقالاتی است.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تقابل استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نقل و انتقالات آبی پوشان زیر ذره بین رسانه های سعودی است و در حالیکه طی یکی دو روز اخیر شایعاتی درباره تمایل مجیدی به جذب شهباززاده مطرح شده، حالا وب سایت عربستانی نیز به این خبر واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وب سایت سعودی اسپورت با تیتر "استقلال ایران پیش از رویارویی با الهلال یک بمب نقل و انتقالاتی آماده می کند"، نوشت: گزارشات رسانه های ایرانی باعث شگفتی شد چرا که مدیریت باشگاه استقلال روند تقویت و آماده سازی خود برای مقابله با الهلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کرده است.

 

 

 


در ادامه این گزارش آمده است: فرهاد مجیدی سرمربی باشگاه استقلال، درخواست کرده است تا این تیم با سجاد شهباززاده ، مهاجم سپاهان و بهترین گلزن لیگ گذشته ایران قرارداد امضا کند. این بازیکن که تجربه حضور در حوزه خلیج فارس و ترکیه را دارد، در طی 264 بازی موفق به زدن 77 گل و دادن 27 پاس گل شده است.


البته سعودی اسپورت در بخشی از این گزارش به اشتباه خبر از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال داده در حالیکه این مشکل چند روزی است برطرف شده است. نکته دیگر اینکه احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان هنوز موفق به آغاز مذاکره با بازیکنان استقلال جهت تمدید قرارداد نیز نشده است و مشخص نیست خبر پیوستن شهباززاده به جمع شاگردان مجیدی چگونه منتشر شده است.

سجاد شهباز‌زاده فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سجاد شهباز زاده فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!

 صنایع پتروشیمی خلیج فارس پسوند «خلیچ فارس» را به نام این باشگاه اضافه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، با واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کم کم شاهد تغییرات جدید در این باشگاه خواهیم بود.

یکی از این تغییرات که پس از جلسه امروز مدیران پتروشیمی خلیج فارس با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال زمزمه‌های آن مطرح شده، اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال است.

    در حالی که همزمان با تکمیل مراحل واگذاری پسوند ایران از نام باشگاه استقلال برداشته شده بود، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است عبارت خلیج فارس به نام استقلال اضافه شده تا این باشگاه از فصول آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی شرکت کند.

پیش از این پسوند آبی پوشان، ایران بود و حتی در سامانه کدال و نامه های اداری و رسمی از این تیم به عنوان استقلال ایران یاد می شد که حالا به نظر می رسد باید شاهد تغییر آن به استقلال خلیج فارس باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعیین هویت «خلیج فارس» را به امارات واگذار کرده ایم ! دانشگاه عربستانی از نام «خلیج فارس» استفاده کرد

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا