Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید عباس عراقچی در دیدار مقامات ارشد وزارت خارجه با مدیران رسانه ها بیان کرد: ناگفته‌های کتاب راز سر به مهر از گفته‌هایش بیشتر است.

وی در عین حال با اشاره به کتاب راز سر به مهر یادآور شد: خیلی موارد در این کتاب حذف شد نه به این خاطر که به ضرر ما، ظریف و تیم مذاکره‌کننده بود برعکس به نفع ما بود ولی حذف کردیم چون به ضرر کشور بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقچی با بیان اینکه چه چیزها که برای منافع ملی نگفتیم و تبعاتش را کشیدیم خاطر نشان کرد: خیلی چیزها را نگفتیم و برای منافع کشور تا سالها هم نمیگوییم .

این دیپلمات ارشد افزود: در همه این موارد دستورالعمل صریح وزیر خارجه این بود که اصل منافع ملی و کشور است و ما مهم نیستیم.

معاون وزیر خارجه با تمجید از محمد جواد ظریف اظهار کرد: ظریف هنوز محبوب‌ترین چهره نزد مردم است و کسانی که باید بدانند چه کار هایی انجام شده می دانند.

کد خبر 620130 برچسب‌ها سيد عباس عراقچي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيد عباس عراقچي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی

میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت محمد موسوی و امیر غفور در تیم ملی والیبال گفت: هر فردی اگر فرصت داشته باشد که در تیم ملی به مردم خدمت کند، حتماً این کار را می‌کند و اگر کسی غیر از این فکر کند و منافع شخصی خود را از منافع ملی و خوشحالی مردم ایران بالاتر ببیند قطعا اشتباه می‌کند.

دریافت 56 MB

دیگر خبرها

  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • (تصاویر) ظریف و مسجدجامعی در نشست ژئوپلیتیک خلیج فارس
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد