Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان از موافقت صندوق کارآفرینی امید کشور برای پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی کم‌بهره به متقاضیان اشتغالزایی شهرستان نهبندان خبر داد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیکی مرز و اقلیم کویری و توسعه‌نیافتگی شهرستان نهبندان، افزود: به منظور سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی و جذب تسهیلات ویژه در پایان سال ۹۹ با این درخواست موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نهبندان تصریح کرد: بخشی از طرح‌هایی که معرفی و تأیید شده‌اند از این خط اعتباری تسهیلات تا سقف ۴ میلیارد تومان را دریافت خواهند کرد

بیکی از بنیاد برکت دستگاه معین اقتصادی شهرستان نهبندان خبر داد و یادآور شد: در پی امضای تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین از سال ۹۸ تاکنون ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در سال جاری نیز مبلغ ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تفاهم‌نامه با بنیاد برکت برای مشارکت در پروژه‌های عمرانی منعقد شده که امید است با تحقق این موضوع پروژه‌های نیمه تمام شهرستان نهبندان تکمیل شود.

فرماندار نهبندان گفت: ۲ طرح «روستای بدون بیکار» و «هر روستا یک محصول» توسط صندوق کارآفرینی امید در روستا‌های چاهداشی و دهک نهبندان اجرا شد و با ۵۵ طرح روستای چاهداشی نیز موافقت شده است.

بیکی از معرفی ۴۵ طرح اشتغالزا در سال گذشته برای پرداخت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید خبر داد و افزود: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با رویکرد ایجاد واحد‌های فرآوری معدنی، تولیدی و گلخانه‌ای در راستای اشتغال بیشتری در نهبندان طی سال جاری محقق خواهد شد.

وی گفت: در راستای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا در شهرستان نهبندان مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به اصناف پرداخت می‌شود.

فرماندار نهبندان از نبود کشتارگاه طیور گلایه کرد و افزود: در راستای رفع این مشکل مبلغ ۴ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره توسط صندوق کارآفرینی مصوب شده که به متقاضی مورد نظر جهت تکمیل و راه‌اندازی کشتارگاه در حال احداث پرداخت خواهد شد.

بیکی بر نظارت دقیق و مستمر بر قیمت‌های مصوب و تنظیم بازاری تأکید کرد و گفت: نظارت بر بازار و اقلام اساسی باید به‌صورت مستمر، دقیق، شفاف و بازدارنده انجام شود.

وی از پیگیر‌های جدی در خصوص فاز جدید شهرک کارگاهی نهبندان خبر داد و اظهار کرد: به‌زودی زمین مورد نیاز این شهرک واگذار می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتارگاه دام تسهیلات اشتغالزایی میلیارد تومان تسهیلات فرماندار نهبندان شهرستان نهبندان صندوق کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد

محمدعلی کاوسی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۲/۳۰ ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارش مفقودی پیرمرد ۷۵ ساله دارای آلزایمر در تالاب کجی این شهرستان نهبندان دریافت شد.

وی بیان داشت: نجاتگران هلال‌احمر شهرستان نهبندان، بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی تالاب و دشواری عملیات جست‌وجو، سه تیم امداد ونجات از شهرستان نهبندان و یک تیم از ستاد استان به دنبال فرد مفقودی در محل تالاب حاضر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پس از تلاش حدود ۵ ساعت، جسد پیرمرد مفقودی در آب‌های تالاب کشف شد.

به گفته وی عملیات بیرون کشیدن جسد توسط امدادگران حاضر در صحنه هنوز ادامه دارد.

کد خبر 6094496

دیگر خبرها

  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی