Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام اکبر طالبی  چاهوکی روز سه‌شنبه در دیدار اعضای ششمین دوره شورای شهر یزد با اشاره به اینکه برخورد سازمان بازرسی با مدیرانی است که اصرار بر انجام تخلف دارند، افزود: از مردم متدین تقاضا داریم در صورتی که احساس کردند سوء جریانی در نهادی وجود دارد مستندات خود را اعلام کنند تا سریع و قاطعانه ورود پیدا و اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت حرکت و تلاش همه مدیران در چارچوب قانون برای خدمت به آحاد مردم ادامه داد:  پشت هر پیشرفت در کارها حتما مدیری با تدبیر و مشورت حضور دارد، بنابراین باید تشکیل اتاق فکر در شوراها و نهادها با استفاده از نظر کارشناسان و همه گروه‌ها و سلایق در اولویت کارها باشد.

این مسول اظهار کرد: شهرداری‌ها از نمونه‌های شفاف جلب اعتماد مردم هستند و باید در راستای رضایتمندی آحاد جامعه گام بردارند، کمیسیون توافق و تملک شهرداری از جمله مواردی است که در عملکرد شهرداری و شورای شهر اثرگذار است.

طالبی گفت: امیدواریم تعامل و همکاری بین شورای شهر و بازرسی استان سبب کم شدن مشکلات و حرکت در راستای رضایتمندی بیشتر مردم باشد و همه در کنار هم زمینه را برای خدمت به شهروندان با اعمال دقیق مقررات بیش از گذشته فراهم کنیم.

وی، خدمت در راه خدا را سبب نزدیک شدن به کمال الهی ذکر کرد و یادآور شد: شورای شهر به لحاظ اینکه وظیفه ذاتی نظارت بر شهرداری‌ها را دارد همچون این سازمان به صورت مستقیم ناظر بر فعالیت‌هاست و به عنوان چشم بینای مردم از خطاها و بروز مشکلات جلوگیری می‌کند.

در این دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد با ارایه گزارشی بر همکاری و رعایت مقررات اشاره کردند .

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۶۰ درصد آن در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

این استان ۲۴ شهر دارد و اعضای شورای شهر یزد ۱۱ عضو دارد.

برچسب‌ها شورای شهر سازمان بازرسی كل كشور تخلفات مالی یزد مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر سازمان بازرسی كل كشور تخلفات مالی شورای شهر سازمان بازرسی كل كشور تخلفات مالی یزد مشارکت های مردمی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند

شهردار الوند گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های این شهرستان با ۱,۱۵۰ میلیارد تومان بودجه توانسته‌اند ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک شهری را برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهری این شهرستان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها مؤثر باشیم. در این میان شهرداری‌های این شهرستان هشت نیاز اساسی دارند.

نماینده شهرداران شهرستان البرز تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی را نخستین نیاز اساسی این شهرداری‌ها برشمرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تأمین شود.

خلج‌طایفه اختصاص ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌ها را از دیگر نیازهای اساسی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی فرسوده شدند و باید این نیاز شهرداری‌های شهرستان البرز هم تأمین شود.

وی اجرای بند ۲ ماده ۲ و ماده ۱۰۳ قانون جامع درآمدهای پایدار را خواستار شد و گفت: همچنین اجرای تبصره ۳ ماده ۶ قانون شهرداری‌های برای انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری با شهرداری‌ها و تخصیص اعتبارات بازآفرینی از دیگر نیازهای مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهردار الوند بر لزوم اجرای طرح‌های تفضیلی و جامع شهرها تأکید کرد و افزود: همچنین صدور مجوز حفر چاه برای آبیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

خلج‌طایفه همچنین از نگاه عابربانکی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

کد خبر 748492

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری