Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مهدی حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال برگزاری مراسم عزاداری محرم در شادگان با سال‌های گذشته متفاوت بوده و این مراسم طبق شیوه نمه های یهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و در فضاهای باز و با زمان محدود امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تلاش شده که بتوانیم یک برنامه مدونی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان‌ داشته باشیم تا مراسم محرم امسال با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردد.

حجت الاسلام حسینی در پایان با درخواست از همه بانیان و متولیان مساجد و حسینیه‌ها در حفظ بهداشت محیط مسجد و حسینیه، افزود: همه افراد با نهادهای مسئول همکاری لازم را داشته باشند تا مجالس روضه سیدالشهدا (ع) برگزار شود و با دعا و توسل به اباعبدالله الحسین (ع) این بیماری برطرف شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، طبق رسم و سنت هفتاد ساله، پیرغلامان اهلبیت، بازاریان و هیات مذهبی شیراز در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مسجد مکتب جعفری به عزاداری پرداختند.
بانی این مراسم گفت: در مراسم امروز ابتدا دعای ندبه و زیارت جامعه قرائت شد و سپس مداحان در سوگ شهادت امام جعفر صادق به مدیحه سرایی پرداختند.
شهدوشت شیرازی افزود: تلاش می‌کنیم این مسیر هفتاد ساله را نسل به نسل منتقل کنیم و ادامه دهنده این سنت مذهبی باشیم.
امام جعفر صادق (ع) ۲۵ شوال سال ۱۴۸ هجری قمری در سن ۶۵ سالگی به دستور منصور دوانیقی (خلیفه عباسی) به شهادت رسید.
مدفن مطهر این امام معصوم (ع) در قبرستان بقیع در مدینه منوره است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین