Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۱۰ انجمن رسمی به همراه هفت پایگاه خبری در کنار خبرگزاری جمهوری اسلامی و اداره کل صدا و سیما در این شهرستان فعال بوده و مهاباد را به عنوان شهر رسانه‌ای و فرهنگی در سطح منطقه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت افزود: کسب ۲ دوره شهر خلاق، معرفی ۵ روستا این شهرستان به عنوان دوستدار کتاب و همچنین مقام‌های استانی و کشوری در طول یک سال گذشته نشان از اهمیت شهروندان به حوزه فرهنگ و هنر دارد.

بیشتر بخوانید

کسب رتبه نخست خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در جشنواره رسانه و عدالت خبرنگار باشگاه خبرنگاران مهاباد در جشنواره تالاب‌ها شایسته تقدیر شد+ فیلم تقدیر پلیس مهاباد از خبرنگار برتر باشگاه خبرنگاران جوان

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون ۱۸ موسسه آزاد هنری نیز در این شهرستان فعال است، اذعان کرد: تعامل سازنده با خبرنگاران و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای در این شهرستان می‌تواند راه توسعه و آبادانی شهرستان را هموار کند.

او تصریح کرد: رسانه‌ها باید نگاه عمیق به مسائل داشته باشند و مطرح کردن و انتشار مباحث حاشیه‌ای و تفرقه‌آمیز که منجر به افزایش اختلافات می‌شود، خودداری کرده و جامعه را به سمت وحدت و همگرایی بیشتر سوق دهند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ملی خبرنگاران فرهنگ و ارشاد اسلامی باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری