Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@00:59:06 GMT

تکمیل ظرفیت بیمارستان صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۳۹۲۶

تکمیل ظرفیت بیمارستان صومعه‌سرا

سید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه سرا با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان امام خمینی برای بستری ومراقبت بیماران تخت خالی ندارد، اظهار کرد: با توجه به قرمز شدن شرایط مقابله و روند رو به افزایش بستری شدگان، امکان خدمات‌رسانی به بیماران با مشکل مواجه شده و براین اساس از شهروندان درخواست داریم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون به اندازه کافی واکسن کرونا در اختیار مجموعه بهداشت شهرستان است، گفت: روزانه ظرفیت تزریق افراد واجد شرایط در سطح شهرستان فراهم شده بنابراین انتظار داریم همه افراد واجد شرایط برای ایمنی کامل و حفظ سلامت خود و اطرافیان‌شان در اسرع وقت برای تزریق واکسن اقدام کنند. 

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه با افزایش تعداد بستری شدگان بیماران کووید ۱۹ هم اکنون ظرفیت بیمارستان امام خمینی صومعه سرا پر شده است، گفت: باید از همه امکانات برا ی تجهیز مکان‌های جدید برای بستری بیماران کرونایی استفاده کنیم. 

سیدمحمدی با اشاره به سهل‌انگاری و عادی‌انگاری شرایط توسط اصناف وبازاریان بیان کرد: باید ادارات ذی‌ربط آماده باش بوده و اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها باید بصورت جهادی برای مقابله با عدم رعایت قوانین ستاد کرونا بصورت گشت‌های مشترک بازرسی جامعه را بیدار کنند. 

وی با بیان اینکه کرونا بی‌رحمانه با کشندگی بالا از موجی به موج دیگر میرود و بی‌خیال بودن افراد در این مهم می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری را در جامعه سبب شود، تصریح کرد: قهوه‌خانه‌ها، قلیان‌سراها، تالارها، مجتمع‌های تجاری صنوف غیر ضروری، بنگاه‌های املاک باید تعطیل و در صورت‌عدم تمکین به دستورالعمل ستاد کرونا برخورد قانونی اعمال و پلمب می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی بیمارستان بیماران سلامت صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد

با توجه به پیش فروش بلیت‌ قطارهای فوق العاده ای که شرکت راه آهن برای بازه زمانی تعطیلات پایانی هفته و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق ع گذاشته شده بودند طبق بررسی‌ها صورت گرفته پیش فروش تمامی بلیت ها به اتمام رسیده و ظرفیت قطارها در تمامی سایت های اینترنتی فروش  بلیت تکمیل شده است.

این در حالی است که شب گذشته در دقایق پایانی ۱۰ اردیبهشت ماه شرکت راه آهن در یک توییتی اعلام کرد که سه رام قطار فوق العاده با توجه به افزایش تقاضای برای زیارت مشهد همزمان با شهادت امام جعفر صادق ع قرار داده است و پیش فروش این قطارها از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

اما بررسی ها حاکی از پر شدن ظرفیت قطارها و صندلی های عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد