Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@17:15:54 GMT

ماجرای جسد شعله ور در تاریکی شب!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۳۹۵۴

آتش نشانان مشهدی شعله های سرکش آتشی را خاموش کردند که از جسد مردی میان سال زبانه می کشید.

به گزارش خراسان، این حادثه وحشتناک شب دوشنبه گذشته در بولوار شفای مشهد هنگامی لو رفت که نگهبان یک انبار بزرگ با دیدن شعله های آتش که در کنار سطل زباله زبانه می کشید بی درنگ با آتش نشانی تماس گرفت و ماجرای آتش سوزی را اطلاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولی نکشید که امدادگران آتش نشانی خود را به محل رساندند و بلافاصله عملیات اطفا را آغاز کردند. زمانی که در تاریکی شب شعله های آتش فروکش کرد و امدادگران برای ایمن سازی و جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آتش، زباله ها را زیر و رو کردند، ناگهان با جسد مردی روبه رو شدند که در حال سوختن بود.

نیروهای آتش نشانی با دیدن این صحنه هولناک، درنگ نکردند و موضوع را به ماموران انتظامی اطلاع دادند. دقایقی بعد ماموران کلانتری شفا به خیابان شهید سلامی 6 عزیمت کردند و با حفظ صحنه جنایت، مراتب را به اطلاع قاضی ویژه قتل عمد رساندند.

این گونه بود که با حضور قاضی دکتر حسن زرقانی در محل کشف جسد سوخته، بررسی های قضایی آغاز و مشخص شد جسد مربوط به مردی 45 تا 55 ساله است که در جای دیگری به قتل رسیده و سپس عامل یا عاملان جنایت، جسد را به محل مذکور انتقال داده و در کنار زباله ها به آتش کشیده اند.

تحقیقات میدانی مقام قضایی همچنین بیانگر آن بود که مرد میان سال بر اثر وارد آمدن ضرباتی به ناحیه سر در حالی به قتل رسیده است که پلاستیکی نیز به سر وی کشیده شده بود. تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت وحشتناک با صدور دستورات محرمانه قضایی، توسط سرهنگ حمیدفر (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی محرم شب های محرم ماجرا جسد شعله ور علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی محرم شب های محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویـر متفاوت‌ترین بازسازی صحنه قتل؛ جنایت پیرمرد در وسط طبیعت بکر!

     

دیگر خبرها

  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • (تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی
  • تصاویـر متفاوت‌ترین بازسازی صحنه قتل؛ جنایت پیرمرد در وسط طبیعت بکر!
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد