Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:28:14 GMT

سفر وزیر دفاع ترکیه به پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۴۵۱۰

سفر وزیر دفاع ترکیه به پاکستان

به گزارش ایرنا، روابط عمومی ارتش پاکستان سه‌شنبه شب با صدور بیانیه‌ای گفت: «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه با ژنرال «قمر جاوید باجوا» در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در شهر راولپندی دیدار کرد.

به نقل از این بیانیه، موضوعات مورد علاقه متقابل از جمله همکاری های دفاعی و امنیتی بین دو کشور و وضعیت کلی امنیت منطقه به ویژه روند صلح افغانستان مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ارتش پاکستان و وزیر دفاع ترکیه هر دو بر تمایل بیشتر به تقویت روابط دوجانبه از جمله تلاش برای صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

اوایل تیرماه امسال ژنرال باجوا در جریان سفر یک روزه به ترکیه در دیدار با مقام‌های بلندپایه نظامی این کشور بر تقویت همکاری‌های منطقه‌ای به ویژه همگرایی برای کمک به پیشبرد روند صلح افغانستان تاکید کرد.

برچسب‌ها خلوصی آکار ارتش پاکستان ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلوصی آکار ارتش پاکستان ترکیه خلوصی آکار ارتش پاکستان ترکیه ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه