Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:41:38 GMT

حرکات موزون مرد هندوستانی در وسط اتوبان!

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۴۵۴۸

حرکات موزون مرد هندوستانی در وسط اتوبان!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود هزاران کمپین آگاهی توسط پلیس و اعمال مجازات‌های بازدارنده برای متخلفان، نادیده گرفتن آشکار قوانین ایمنی جاده‌ها در سراسر جهان رایج است. گاهی افراد برای چند لحظه خودنمایی یا شوآف حتی حاضر می‌شوند بدون هیچ نگرانی زندگی و جان خود را در معرض خطر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط پلیس هند به تازگی با انتشار یک ویدئو به شهروندان این کشور در خصوص انجام حرکات خطرناک در داخل اتوبان هشدار داده است. در ویدئویی که پلیس سایبرآباد هند در فضای مجازی منتشر کرده است یک مرد جوان در وسط اتوبانی در این کشور و در حال انجام حرکات موزون دیده می‌شود. ویدئوی منتشر شده نشان می‌داد این مرد پس از ورود به داخل اتوبان برای چند دقیقه در وسط اتوبان پرسه می‌زند. این در حالی بود که در این ویدئو خودرو‌ها با سرعت زیادی در اتوبان در حال حرکت بودند.

بیشتر بخوانید

اقدام خطرناک جوانان موتورسوار در اتوبان! + فیلم

اداره پلیس سایبرآباد هند با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: برای تفریح از انجام بدکاری یا حرکات موزون در خیابان و اتوبان خودداری کنید.

پس از انتشار این ویدئو بسیاری از کاربران، این شهروند هندوستانی را که برای شیرین کاری جانش را به خطر انداخت مورد انتقاد قرار دادند. در حالی که برخی کاربران خواستار تعیین مجازات‌های سنگین برای چنین افرادی شدند برخی نیز از پلیس هند خواستند تا با چنین افرادی با قاطعیت برخورد کند. یکی از کاربران نوشت: «بخاطر چنین افراد احمقی، افراد بی گناه باید به دردسر بیفتند. لطفا برای رانندگی پس از مصرف مشروبات الکلی، صحبت کردن با تلفن همراه و رانندگی‌های خطرناک جریمه‌های سنگین تعیین کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث اتوبان شلوغ اقدام خطرناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید

به گزارش تابناک، آنطور که معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفته، از بین همه اتوبان‌های تهران، ۳ بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار هستند. از منحرف‌شدن ماشین‌های سنگین بگیر تا شاخ به شاخ‌شدن سواری‌ها و به ‌هم خوردن تعادل موتوری‌ها.

یکی از این بزرگراه‌ها، بزرگراه آزادگان کمربندی شهر تهران است که از شمال شرق تا شمال غرب تهران را پوشش می‌دهد؛ به همین دلیل هم این مسیر ویژگی‌های خاص خودش را دارد، بیشترین آمار تصادفات فوتی در تهران مربوط به همین مسیر است و ۹درصد از کل فوتی‌های تصادفات رانندگی در پایتخت در این بزرگراه اتفاق می‌افتد.

بعد از آن بزرگراه امام علی(ع) است که ۶درصد از کل فوتی‌های تصادفات را به ‌خود اختصاص داده. بزرگراه امام علی(ع) یک بزرگراه شمالی جنوبی است و به‌خاطر شیبی که دارد باعث تشدید سرعت موتورسواران می‌شود و همین، تصادفات بسیاری را رقم می‌زند.

 
رتبه سوم بیشترین تصادفات نیز به بزرگراه شهید همت اختصاص دارد. در این بزرگراه هم که از شرق به غرب کشیده شده، ۳ درصد از کل تصادفات فوتی شهر تهران رخ می‌دهد. البته همیشه هم عامل تصادفات ماشین‌ها نیستند و موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده که تصمیم می‌گیرند از وسط اتوبان عبور کنند هم سهم قابل توجهی در این زمینه دارند.

خوشبختانه پلیس به‌ دنبال کاهش آمار قربانیان تصادفات رانندگی است و علاوه بر اینکه به مردم توصیه می‌کند به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند، با استفاده از تیم‌های کنترل سرعت، تیم‌های نامحسوس و ... مدیریت سرعت و ترافیک و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی را هم در دستور کار دارد.

دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • تصاویر محل ریزش مرگبار اتوبان در چین | ۱۹ نفر جان باختند + ویدئو
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید