Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس امکان پرداخت نذورات برای کمک به درمان بیماران کرونایی را مهیا کرد. - اخبار استانها -

علیرضا اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور و ضرورت هدایت نذورات مردمی به سمت رفع نیازهای عمومی مردم، اداره کل نذورات آستان قدس این امکان را فراهم کرده است که خیران و نیکوکاران بتوانند کمک‌های نقدی خود برای کمک به درمان بیماران کرونایی اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی گفت: با توجه به تاکیدات تولیت آستان قدس در زمینه استفاده بیشتر از ظرفیت‌های این آستان برای کمک به کادر درمان و بیماران، در کنار افزایش توان شرکت‌های داروسازی این مجموعه برای تامین نیازهای دارویی مردم، اداره کل نذورات نیز برای جلب مشارکت‌های مردمی در این حوزه برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است.

اسماعیل‌زاده افزود: در این راستا امکان دریافت نذورات مردمی برای کمک به درمان بیماران کرونا ایجاد شده و عموم مردم به‌ویژه خیران و نیکوکاران ارجمند می‌توانند در این پویش اجتماعی مشارکت داشته باشند.

8 دستور مهم تولیت آستان قدس برای مقابله با موج پنجم کرونا / بسیج تمام امکانات با قید فوریت در مشهد مقدسآرشیو غنی آستان قدس رضوی در حوزه روزنامه‌نگاری/ "نشریات تک نسخه" هم موجود استتولیت آستان قدس: حمایت از روضه‎‌های خانگی و هیئات مذهبی رویکرد مهم آستان قدس است

وی درباره شیوه مشارکت در این پویش نیز گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل نذورات آستان قدس رضوی به نشانی nazr.razavi.ir روی گزینه «پرداخت نذورات نقدی» شده و سپس با انتخاب بخش «نذر درمان و سلامت» گزینه «درمان بیماران کرونا» را انتخاب و مبلغ مورد نظر خود را به شیوه اینترنتی پرداخت کنند.

به گفته اسماعیل‌زاده، همچنین می‌توان با شماره‌گیر کد دستوری #8* (ستاره هشت مربع) در گوشی تلفن همراه، گزینه «درمان بیماران کرونا» را انتخاب و در این پویش اجتماعی مشارکت کرد.

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی تصریح کرد: نذورات مردم برای کمک به بیماران کرونا، پس از جمع‌آوری به سرعت در اختیار متولیان امر قرار داده می‌شود تا به بهترین شیوه ممکن مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای کمک به درمان بیماران کرونا نذورات آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند