Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان در نشست ویژه پیرامون ترخیص کالا‌های بهداشتی مورد نیاز مردم از گمرک‌های استان گفت: دستگاه قضایی به کمک بخش بهداشت و درمان استان می‌آید.

او از عدم همکاری برخی مسئولان گیلان در ترخیص کالا‌های پزشکی از گمرک‌های استان با توجه به شرایط بحرانی کشور و کمبود اقلام پزشکی از جمله دستگاه‌های پرتال اکسیژن ساز و تخت‌های بیمارستانی انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز گیلان اظهار داشت: به لحاظ ضرورت امر و نیاز کادر درمان، دستور قضایی برای خروج کالا‌ها از گمرک با تأیید و نظارت دانشگاه علوم پزشکی صادر شده است.

فلاح میری با اشاره به ورود دستگاه قضا به مسأله توزیع خارج از شبکه اکسیژن مورد نیاز بخش بهداشت و درمان استان نیز تصریح کرد: با دعوت از مدیران ۲ کارخانه اکسیژن ساز گیلان و هماهنگی‌های به عمل آمده، از این پس واسطه‌های توزیع این دستگاه حذف شده و اکسیژن مورد نیاز در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه اکسیژن ساز شرایط کرونایی کالاهای بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ توانگر گفت: با هدف اجرای طرح ترخیص فوری وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ، دویست و بیست و پنج دستگاه موتورشارژی و پنجاه و پنج دستگاه خودروی توقیفی با همکاری دستگاه قضایی از پارکینگ ترخیص شدند.

وی افزود: این طرح از نهم اردیبهشت به مدت یک هفته اجرا شد و وسایل نقلیه توقیفی به مراجعه کنندگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس راهور کیش گفت: ساکنان و گردشگران با رعایت قوانین در زمان رانندگی به حفظ فرهنگ ترافیک کیش کمک کنند.

سرهنگ توانگر خاطرنشان کرد: پلیس راهور با سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۰ در تمامی ساعات شبانه روز برای خدمت به مردم آماده است.

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • قلیان اکسیژن؛ بِکشیم یا نه؟
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد