Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن ذاکریان رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: از امروز تعداد ۵ پایگاه واکسیناسیون کرونا طبق سند ملی در مناطق حاشیه شهر مشهد دایر شده و اعضای بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی به مدت ۶۰ روز در این پایگاه‌ها در امر واکسیناسیون گروه‌های هدف مشارکت می‌‎کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: آموزش و سازماندهی حدود ۳۵۰ نفر از طلاب و بسیجیان جهت کمک به کادر درمان بیمارستان‌های کرونایی تحت عنوان مردم‌یاران سلامت صورت پذیرفته و این افراد آماده به‌کارگیری در بخش‌های کرونایی هستند.

 رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه بسیجیان این مجموعه از نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا در کشور در کنار کادر بهداشت و درمان بودند و همکاری‌های لازم را با آنان داشتند، ادامه داد: در این روز‌ها ادامه فرآیند رهگیری در موج پنجم بحران کرونا در مراکز بهداشت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با انجام تست‌های سریع و کمک به شناسایی هر چه بهتر موارد کرونا مثبت در حال انجام است و اعضای بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تا پایان بحران کرونا در کنار مدافعان سلامت خواهند بود.

ذاکریان بیان کرد: در روز‌های اخیر مکاتبه‌ای با سازمان تبلیغات اسلامی جهت آمادگی این سازمان برای آموزش هیأت‌ها برای رعایت فاصله اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل‌های برگزاری محافل سوگواری ماه‌های محرم و صفر انجام شده و آمادگی کامل خود را در این خصوص اعلام کرده‌ایم.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا موج پنجم کرونا بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد