Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@01:05:48 GMT

پیش‌بینی قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۵۷۴۴

پیش‌بینی قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

فرارو- قیمت دلار امروز چهارشنبه بیستم مرداد با تکیه به معاملات پشت‌خطی پتانسیل ادامه روند صعودی دو روز گذشته را دارد. در کنار معاملات پشت‌خطی، تقریبا هیچ خبری که بتواند دلار را از ادامه این مسیر منصرف کند، دیده نمی‌شود و شاید امروز اسکناس آمریکایی سقف‌ها و رکورد‌های جدیدی را پشت سر بگذارد.

به‌گزارش فرارو؛ دلار دیروز مقتدرانه از کانال ۲۶ هزار تومان رد شد و با رسیدن به قیمت ۲۶ هزار و ۳۷۰ تومان از سقف شش ماهه اخیر (۲۵ بهمن‌ماه سال ۹۹) به‌راحتی عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی نمودار دلار را می‌بینیم، سقف‌های تاریخی این اسکناس در پاییز سال گذشته به‌چشم می‌خورد. نکته نگران کننده برای آن دسته‌ای که از افزایش قیمت دلار دل خوشی ندارند، دقیقا همینجاست.

دلار سنگر به سنگر پیشروی می‌کند و با عبور احتمالی از محدوده ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان به بالاترین سطح خود از ۱۸ آذر سال قبل می‌رسد. آن‌وقت شاید ملاقات با کانال‌های بعدی دور از انتظار نباشد.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد روز سه‌شنبه در ادامه روند صعودی، بیشتر از ۴۰۰ تومان گران شد و در پایان معاملات، ۲۶ هزار و ۳۷۰ تومان قیمت خورد. افزایش قیمت روز سه‌شنبه اسکناس آمریکایی در نیمه ابتدایی روز شیب آرامی داشت و بعد از سفت شدن جای پای دلار در کانال ۲۶ هزار تومان، به‌راحتی تا محدوده ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان پیشروی کرد. باوجود کاهش قیمت اونس جهانی طلا، رشد قیمت روز سه‌شنبه دلار سکه و طلا را هم به مسیر صعودی بازگرداند و سکه امامی با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.

 

قیمت روز سه‌شنبه

قیمت روز دوشنبه

تغییرات

۲۶ هزار و ۳۷۰ تومان

۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان

۴۲۰ تومان

 

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی روز سه‌شنبه ۳۰۰ تومان گران شد و به ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان رسید. دیروز بانک‌مرکزی قیمت دلار دولتی را متناسب با بازار آزاد مرحله به مرحله افزایش داد و با نرخ‌های اعلامی خود، نشان داد قصد دخالت در روند بازار را ندارد. نکته مهم دیگر، بیشتر شدن اختلاف قیمت دلار در صرافی ملی و بازار آزاد بود. رقمی که روز سه‌شنبه از ۷۰۰ تومان بیشتر شد و کار را برای دلا‌ل‌هایی که عاشق خرید و فروش دلار سهمیه‌ای هستند، راحت کرد.

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز سه‌شنبه

قیمت روز دوشنبه

تغییرات

۲۵ هزار و ۶۵۶ تومان

۲۵ هزار و ۳۵۱ تومان

۳۰۵ تومان افزایش

 

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی نشان می‌دهد که در نخستین خرید و فروش‌های امروز چهارشنبه بیستم مرداد احتمال رشد قیمت اسکناس آمریکایی بالاست. دیشب بعد از پایان معاملات رسمی بازار آزاد، در معاملات فردایی دلار شبانه گران شد و بین دلال‌ها تا ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان بالا رفت. دلال‌هایی که دیشب دلار‌هایشان را با قیمت ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان خریده‌اند، امروز به‌دنبال فروش این اسکناس‌ها با قیمت‌هایی بالاتر هستند تا شاید اسکناس آمریکایی با عبور رسمی از عدد ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان در بازار آزاد، به بالاترین سطح خود از ۱۸ آذر سال قبل برسد.

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان

۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان

۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان

۵۰۰ تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار معاملات پشت خطی صرافی ملی قیمت دلار در صرافی ملی اسکناس آمریکایی قیمت روز سه شنبه معاملات پشت خطی هزار تومان بازار آزاد ۲۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت افغانی افغانستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۹۸ تومان است که نسبت به روز گذشته ۶ تومان (۰.۶۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۹۰۴ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که افغانی افغانستان که در بازار آزاد دیروز به ۹۰۴ تومان رسیده بود.

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۶ تومانی (۰.۶۷ درصد) به ۸۹۸ رسید. بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۹۸ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۲.۳۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۸.۴۷ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳