Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره‌شمالی تنها چند روز پس از فعال شدن مجدد خطوط تماس میان سئول و پیونگ‌یانگ، بار دیگر اقدام به قطع خطوط ارتباطی کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، کره‌شمالی تنها چند روز پس از فعال شدن مجدد خطوط تماس میان سئول و پیونگ‌یانگ، بار دیگر اقدام به قطع خطوط ارتباطی کرده است.

 کره جنوبی اعلام کرده است که پیونگ‌یانگ به خطوط ارتباطی هات‌لاین پاسخی نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این تصمیم در پی نادیده گرفتن هشدارهای کره‌شمالی در خصوص رزمایش‌های مشترک آمریکا و کره‌جنوبی صورت گرفته است.

این در حالی است که تعدادی از قانون‌گذاران کره جنوبی هفته گذشته به نقل از آژانس اطلاعات ملی این کشور اعلام کرده بودند که خطوط تماس بین سئول و پیونگ‌یانگ که از مدت‌ها پیش قطع شده بود، به درخواست «کیم جونگ‌ اون» رهبر کره شمالی دوباره فعال شده است.

اطلاعات کره‌جنوبی با بیان اینکه رهبران دو کره از ماه آوریل به بازگرداندن اعتماد و توسعه روابط بین دو کشور متعهد شدند، اعلام کرده بود: «‌دو کشور از طریق خطوط ارتباطی‌، به طور منظم دو بار در روز با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند». 

در این گزارش همچنین تاکید شده بود که هشدار اخیر پیونگ‌یانگ درباره رزمایش‌های نظامی مشترک کره و آمریکا می‌تواند نشان‌دهنده تمایل کره شمالی برای پیشبرد روابط بین دو کره در مقابل توقف تمرینات نظامی مشترک باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خطوط ارتباطی پیونگ یانگ کره شمالی خطوط تماس کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی

دریافت 38 MB کد خبر 6095822

دیگر خبرها

  • ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس