Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، در نشستی با حضور هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از خدمات بهرام جلیل رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان قدردانی و بیژن خلیل مقدم به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان معرفی و منصوب شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در نشست هیأت رئیسه این دانشگاه از تلاش‌های صادقانه 10 ساله مسئول قبلی قدردانی و با تبریک و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید پردیس لردگان گفت:  مسئولان با جدیت، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی به پیگیری امور با هدف خدمات‌رسانی و رعایت الگوی مصرف به وظایف خود عمل کرده و تمام توان خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم رحیمی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان لردگان، بیان کرد: انتظار می رود با برنامه ریزی های منسجم و پیگیری های لازم، امسال جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی، نسبت به مهرماه سال گذشته رشد 20 درصدی داشته باشد.
 در این نشست بهرام جلیل رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان به ارائه گزارشی جامع از فعالیت های آموزشی، علمی، پژوهشی و فرهنگی خود در دوران مسئولیتش پرداخت.

بیژن خلیل مقدم هم با  قدردانی از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود با همکاری مجموعه دانشگاه و مسئولین شهرستان لردگان بتوانیم با دست‌یابی به‌اهداف متعالی، به پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان و کشور کمک کنیم.

وی اظهار کرد: در راستای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان، ضمن ارائه چشم انداز، فرآیند برندسازی از طریق بسط فعالیتهای دانشگاه در سطح جامعه، سازمان ها و صنعت محقق خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، در حال حاضر دارای10 رشته در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، 8 رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، 4 رشته کارشناسی ارشد، 5 عضو هیأت علمی، 3 کارمند و حدود 1000 دانشجو مشغول فعالیت تحصیلی در استان چهارمحال و بختیاری است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات بهرام جلیل قدردانی و بیژن خلیل مقدم به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان معرفی شد.

ملیحه آدینه کد خبر: 1106349 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این هادی میرزایی ریاست این دانشگاه را برعهده داشت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که انفصال دوساله از خدمت، علت برکناری وی از این سمت است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان