Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@23:53:23 GMT

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در زنجان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۵۹۵۰

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در زنجان ممنوع است

سرپرست شهرداری زنجان گفت: امسال برپایی ایستگاه‌های صلواتی ممنوع است، اما نیروهای خدمات شهری در آماده‌باش کامل هستند و نیروهای آتش نشانی نیز طبق سنوات گذشته در کنار عزاداران حسینی خواهند بود.

ناصر سلطان محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی باید با قوت بیشتری اجرا شود، اظهار کرد: در حال حاضر حوزه معاونت عمرانی و مالی اقتصادی شهرداری حساسیت و توجه بیشتری می‌طلبد و شهرداری در تلاش است تا نسبت به گذشته پویاتر عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید حوزه معاونت عمرانی و اقتصادی در یک راستا حرکت کنند تا شاهد رشد و توسعه پروژه‌های مختلف باشیم. افزود: تکمیل پروژه سبزه میدان، یوترن پل امام حسن مجتبی، تکمیل پادگان و پارکینگ سعدی از جمله پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌دار است.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه برای همه معاونت‌ها از جمله معاونت شهرسازی برنامه‌هایی داریم، گفت: در حد توان و بازده زمانی همه تلاش خود را برای اجرای پروژه‌ها به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اختصاص داده شده است که هزینه خرید یک میدل باس حدود سه میلیارد تومان برآورد شده است.

سلطان محمدی با بیان اینکه با آغاز دهه اول محرم محل‌هایی برای سیاه پوش کردن در سطح شهر مشخص شده است، تاکید کرد: طرح‌های پرچم یکدست برای پل‌ها، پیاده راه سبزه میدان و میادین اصلی شهر تهیه شده و در حال نصب است.

وی ادامه داد: قاب پرده‌های ورودی شهر در شرق و غرب زنجان نیز متناسب با ایام محرم فضاسازی می‌شود.

سرپرست شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: آب نما میادین جهاد و میدان بسیج و میدان انقلاب به مناسبت آغاز ماه پیروزی خون بر شمشیر به رنگ سرخ تغییر می‌یابد و چراغ‌های پیاده راه سبزه میدان نیز به رنگ قرمز تغییر می‌کند.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه ماه محرم امسال تحت تأثیر برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خواهد بود، افزود: شعار محوری ماه محرم و کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان «از پایتخت حسینی لبیک حسین (ع)» خواهد بود.

وی یادآور شد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی ممنوع است، اما نیروهای خدمات شهری شهرداری زنجان در آماده‌باش کامل هستند و نیروهای آتش نشانی نیز طبق سنوات گذشته در کنار عزاداران حسینی خواهند بود.

محمدی اظهار کرد: شهرداری زنجان تلاش خواهد کرد اماکن و فضای باز برای برگزاری مراسم عزاداری در اختیار مساجد و هیئت‌های مذهبی قرار دهد.

کد خبر 513739

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری زنجان شهرهاي ايران ایام محرم فضاسازی شهری پروژه هاي عمراني سیاه پوش کردن شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرپرست شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

اباسط ابراهیمی اظهار کرد: ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از امروز در ۱۳ نقطه اردبیل کار خود را آغاز کردند که بر اساس انتظار‌ها با استقبال خوبی هم از سوی شهروندان روبه‌رو شد.

او بیان کرد: استادیوم کارگران، پنج آذر، پارک ولایت، پارک شفا، پارک وحدت، پارک بانوان، فرهنگ‌سرای اصلانیان، باغ جیرال، پارک فرهنگیان، پارک بعثت، پارک سینا، پارک شهید سلیمانی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از فردا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه آماده میزبانی همشهریان اردبیلی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: ایستگاه‌های ورزشی روزانه ویژه بانوان در پارک‌های ولایت، شفا، فرهنگیان، سینا، بعثت، شهدای میراشرف، بانوان، قمر بنی‌هاشم، پنج آذر، باغ جیرال، استادیوم کارگران، سالن یادگار امام (ره) و پارک شهید سلیمانی واقع در روبه‌روی دادگستری خانوادگی خواهد بود.

ابراهیمی عنوان کرد: گسترش سلامتی، نشاط و شادابی با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی در محله‌ها و بوستان‌های اردبیل از جمله در قالب تقویت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی پیگیری می‌شود که بسترسازی آن با شهرداری و تامین مربی ایستگاه‌ها برعهده هیات ورزش‌های همگانی است.

او با قدردانی از همراهی اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و عزم شهرداری برای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش، از همه شهروندان به ویژه بانوان اردبیلی خواست تا برای حفظ سلامتی خود و افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت لازم را در این طرح ورزش همگانی با حضور در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه گفت: طرح خیابان ورزش نیز در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی در حاشیه دریاچه شورابیل به اجرا درمی‌آید.
ابراهیمی با اشاره به استقبال پرشور خانواده‌ها از نخستین برنامه افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، مینی گلف، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال تنیسی، چوب‌کشی، هولاهوپ، ترامپولین و دارات برای استفاده علاقه‌مندان تدارک دیده شده است.

او با قدردانی از همکاری هیات‌های ورزشی از جمله شمشیربازی، ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی-محلی از شهروندان اردبیلی دعوت کرد تا در این طرح پرشور و نشاط‌آفرین که عصر پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود نیز حضور یابند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت