Web Analytics Made Easy - Statcounter

انفجار منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در شهرستان دهلران یک مصدوم برجای گذاشت.

ساعت ۷:۰۹ صبح امروز و طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵، انفجار در یکی از منازل شهر دهلران گزارش شد.

بلافاصله آمبولانس پایگاه شهری اورژانس این شهرستان در محل حادثه حاضر شد.

در گزارش و بررسی‌های اولیه تکنسین‌های اورژانس، انفجار بر اثر نشت گاز در منزل و در نتیجه تخریب کامل منزل مسکونی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه یک نفر مصدوم به دنبال داشت که پس از اقدامات درمانی اولیه و حمایتی توسط پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری دهلران به بیمارستان شهدا این شهرستان انتقال داده شد.

این خبر توسط اورژانس استان ایلام تایید شده است.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سامانه بارشی دو روز گذشته در استان بیشتر، نواحی جنوب و مرکز استان را در بر گرفته است، گفت: فعالیت بارش‌های همرفتی و رگباری باران و تگرگ در چندروز گذشته باعث آبگرفتگی برخی منازل، فعال شدن رودخانه‌های فصلی و خسارت به مزارع و جاده‌های استان شده است.
منصور شیشه فروش افزود: بر اثر فعالیت این سامانه برخی محور‌ها از جمله اردستان -نایین، زرین شهر -فولادشهر، شهرضا -مجلسی، گورت-ارغوانیه، زیرگذر قلعه شور به سمت بهارستان، انارک و همچنین اتوبان دستجردی، شهید همت و شهید آقابابایی و خیابان‌های شهید لاوی، حجتیه و سپهسالار و آپادانا در اصفهان دچار آبگرفتگی شدند.
وی با اشاره به اینکه با کمک تیم‌های راهداری آبگرفتگی بیش از ۱۰ زیر گذر و ۴۶ خیابان و معبر برطرف شده است، افزود: همچنین با کمک امدادگران در این مدت به ۱۴۰ دستگاه خودرو و ۲۴۰ خانواده گرفتار در محور‌های بارانی استان امداد رسانی شده است.
وی گفت: در پی این بارش‌ها ۱۳۰ مورد تخلیه آب منازل به ویژه در شهرستان‌های اصفهان و فلاورجان گزارش شده است.
منصور شیشه فروش با اشاره به آماده باش ۱۲۰ تیم امدادی در محور‌های مواصلاتی استان افزود: در روز گذشته چهاردهم اردیبهشت شاهد وقوع بارندگی‌های در اردستان، جاده زواره - شهراب به سمت کویر دق سرخ بودیم که منجر به انسداد مسیر شد و اکنون نیز محور انارک - شهراب نیز به دلیل آب‌گرفتگی زیرگذر راه‌آهن، مسدود است.
وی با اشاره به اینکه پمپ‌های لجن‌کش و کف‌کش به این مناطق ارسال شده است و عوامل امدادی نیز در محل حادثه حضور دارند، افزود: بارندگی‌های رخ داده منجر به ایجاد رواناب در برخی مناطق شده بود و با تلاش عوامل امدادی در حال حاضر تمام راه‌های استان به جز محور انارک - شهراب باز است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان سرعت وزش باد در این مدت را ۸۰ کیلو متر بر ساعت دانست و گفت: امروز نیز پدیده غالب وزش باد‌هایی است که در مناطق مرکزی و شمالی دیده می‌شود.
وی ادامه داد: تیم‌های تحقیقاتی از بنیاد مسکن، راهداری و جهاد کشاورزی در حال بررسی خسارت ناشی از سیلاب‌های اخیر در استان هستند.
وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی بیمه موظف به جبران خسارت خواهد بود، ادامه داد: همواره احتمال وقوع سیلاب وجود دارد که علت رخداد آنها رگباری و ناگهانی بودن بارش‌ها است و نیازمند اجرای طرح‌های آبخیزداری در مناطق بالادست هستیم.
شیشه فروش گفت:بررسی و اصلاح پل‌های موجود در مسیر جاده‌ها به منظور عبور رواناب نیز باید مد نظر قرار گیرد؛ و تدوین و اجرای طرح‌های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی به منظور تقویت سفره‌های آب زیرزمینی و پیشگیری از ایجاد سیلاب، از جمله دیگر مواردی است که مسوولان باید در خصوص آن اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز