Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حسابرسی داخلی جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت انجام ممیزی عملیاتی ، مالی و انطباق جهت ارزیابی اثربخشی کنترل های داخلی تحلیل و ارزیابی شواهد حسابرسی به عنوان مبنایی برای یک نظر آگاهانه ، مستقل و عینی در مورد کارآیی و اثربخشی کنترل های داخلی در محدوده حسابرسی به دست آوردن اطلاعات مربوط به درک فرایند تجاری تدوین برنامه حسابرسی و انجام مراحل حسابرسی به عنوان بخشی از کارهای میدانی تهیه مقالات کار برای بررسی توسط مدیر حسابرسی و جمع آوری شواهد برای اطمینان از کامل بودن ، صحت ، ارزیابی ، طبقه بندی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توسعه؛ بحث و گفتگو در زمینه یافته ها ، توصیه ها و خطوط زمانی برای اقدام اصلاحی با مسئول عملیات حسابرسی شده مدیریت نرم افزار حسابرسی به صورت گروهی و انجام کلیه فعالیت ها شامل ایجاد پروژه ؛ پیوند دادن ریسک و ... نظارت بر اجرای به موقع اقدامات مدیریتی توصیه شده در گزارش های حسابرسی تهیه خلاصه داشبورد برای هر شکاف پرخطر بررسی منظم وضعیت به روز شده واقعی در مقایسه با برنامه و هدف تعیین شده کمک به مدیر مستقیم در انجام وظیفه ارزش افزوده کمک به مدیر مستقیم در تهیه گزارش / آمار و تحلیل برنامه تکمیل طرح حسابرسی پایان سال مدارک تحصیلی و حرفه ای مورد نیاز: مدرک لیسانس امور مالی یا حسابداری یا هر رشته مرتبط دیگر 1 - 3 سال تجربه مرتبط در زمینه حسابرسی داخلی آگاهی از استانداردهای حسابرسی داخلی و بین المللی دانش ارزیابی ریسک و تجزیه و تحلیل شکاف تسلط به زبان انگلیسی Microsoft Office دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل BIC-Vacancy@bic-oil.com

 

پربیننده ترین معلمان مدارس غیردولتی استخدام می شوند؟! آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه ها استخدام کارشناس بازرگانی خارجی، کارمند فروش و کارشناس شبکه های اجتماعی استخدام حسابدار و کارمند کارگزینی در یک شرکت در تهران استخدام سوپروایزر زبان انگلیسی با بیمه و حقوق بالا در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت حسابرسی داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران

مسعود بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی یک سال گذشته تلاش مناسبی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای تکریم و پاسداشت مقام معلم انجام شده است.

وی افزود: در تابستان پیش رو نیز دو برنامه اساسی برای توانمندسازی معلمان به عنوان سرمایه انسانی و نیز پیگیری مطالبات فرهنگیان و خانواده‌های آنها اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از پنج هزار سهمیه استخدامی در شهرستان‌های تهران در راستای بهتر شدن شرایط مدارس داشتیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ نیز پنج هزار و ۷۷۶ سهمیه استخدامی از سازمان‌های مربوطه اخذ شده است، گفت: در اواخر اردیبهشت آزمون مقطع متوسطه را داشتیم، قبل از عید نیز آزمون ابتدایی برگزار شد و در حال ارزیابی تکمیلی افراد هستیم تا بتوانیم برای اول مهر این افراد را به چرخه آموزش و پرورش اضافه کنیم‌.

بهرامی ادامه داد: در مورد سرانه‌های آموزشی نیز با پیگیری‌هایی که اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و خیرین محترم انجام دادند و حمایت‌های دولت طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۳ فضای آموزشی به شهرستان‌های استان تهران اضافه شد.

وی گفت: اکنون بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان در حال اجرا است و به مرور به مجموعه آموزش و پرورش اضافه می‌شود.

کد خبر 6097510

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان