Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@05:52:19 GMT

معرفی بهترین دستگاه های بدنسازی خانگی و باشگاهی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۶۸۳۶

معرفی بهترین دستگاه های بدنسازی خانگی و باشگاهی

ایجاد سالن بدنسازی خانگی ممکن است یک هزینه هنگفت و یک کار عادلانه به نظر برسد اما می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد. در نظر بگیرید که چقدر در رفت و آمد به باشگاه بدنسازی صرفه جویی می کنید و چقدر پول نقد در هزینه عضویت در دراز مدت صرفه جویی می کنید. از طرفی پیوستن به یک باشگاه ورزشی می تواند اولین قدم عالی برای یک زندگی سالم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقینا شما دستگاه های بدنسازی را مشاهده کرده اید که همه آنها برای شکل دادن به شما طراحی شده اند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین دستگاه های بدنسازی خانگی و باشگاهی آشنا کنیم.

بهترین دستگاه های بدنسازی خانگی

در زیر می توانید دستگاه بدنسازی خانگی مورد نیاز تان را برای یک باشگاه بدنسازی خانگی در نظر بگیرید.

تردمیل خانگی

اگر در جستجوی تردمیل خانگی هستید، چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید. بهترین تردمیل های خانگی دارای اندازه مناسب هستند، از موتورهای قوی استفاده می کنند و مجهز به ویژگی هایی هستند که راهنمای ارزشمند تمرین، نظارت بر تناسب اندام و سرگرمی را ارائه می دهند. از آنجایی که تردمیل همیشه در خانه شما قرار دارد، ایده خوبی است که ماشین هایی را که فکر می کنید همه کاره هستند برای برآوردن تمام نیازهای تناسب اندام اعضای خانواده خود در اولویت قرار دهید.

دوچرخه ثابت اسپینینگ

برای برخی از افراد، تمرین با دوچرخه ثابت اسپینینگ راهی عالی برای حفظ انگیزه در تمرین است. دوچرخه ثابت اسپینینگ یک نوع دوچرخه ثابت داخلی با پدال است که مستقیماً به یک چرخ فلک وزن دار متصل می شود. این یکی از بهترین روش ها برای انجام تمرینات کاردیو هنگام کار روی عضلات شکم، ران و ساق پا است.

دستگاه روئینگ

یک دستگاه روئینگ، که مردم اغلب او را قایقران می نامند، عملکرد مورد نیاز هنگام قایقرانی یک قایق کوچک را شبیه سازی می کند. قایقرانان ممکن است از این ماشین ها برای آموزش در زمانی که قادر به تمرین روی آب نیستند استفاده کنند.

دستگاه روئینگ برای تمام ورزشکاران و افرادی که ورزش می کنند، تمرینات بدنی کامل بدن را انجام می دهد. این ماشین ها ضربه کمی دارند و عضلات بازو، پاها و پشت را کار می کنند.

دمبل

دمبل انتخاب اول برای اولین خرید دستگاه های ورزشی خانگی است. آنها ارزان هستند، معمولاً قابل تنظیم هستند تا بتوانید وزن را تغییر دهید و می توانید از آنها برای انواع مختلف تمرینات استفاده کنید

میله های کششی

حرکت کششی دقیقا سخت ترین تمرین با وزن بدن است و اگر می خواهید قدرت عملکردی بالاتنه خود را بهبود ببخشید، یک میله کششی باید اولین قطعه کیت بدنسازی خانگی باشد که انتخاب می کنید. می توان آنها را در هر دریچه ای متصل یا نصب کرد و سپس به راحتی ذخیره کرد.

هالتر

در حالی که با دمبل می توانید به موفقیت های زیادی برسید، اما برای بلند کردن نیروها و جابجایی وزن زیاد، به هالتر نیاز دارید. پس در واقع هالتر هم در کنار دمبل نقش اساسی دارد.

دستگاه های اسمیت

اگر قصد دارید کارهای سنگین را در خانه به تنهایی انجام دهید، دستگاه اسمیت می تواند نقطه نظر فنی شما باشد. گزینه های قفسه بندی روی دستگاه اطمینان می دهد که می توانید میله را به طور ایمن در حین یا بعد از بالابر خود در صورت لزوم پایین بیاورید.

معرفی بهترین دستگاه های بدنسازی باشگاهی

اولین باری که در ورزشگاه قدم می زنید و واقعا تمرین می کنید، چه اتفاقی می افتد؟ ممکن است احساس گیجی داشته باشید. احتمالاً شما نحوه عملکرد هر یک از این ماشین ها را به خاطر ندارید و بدتر از آن، هیچ ایده ای ندارید که از کجا شروع کنید.

ممکن است وسوسه شوید که آن را کنار بگذارید، اما این کار را نکنید. می توانید اطلاعات ارزشمندی را بیاموزید، حتی اگر یک تمرین کننده باسابقه هستید. اصول اولیه نحوه کار همه چیز

جلسه جهت گیری ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ارزیابی سلامت تجزیه و تحلیل چربی بدن راهنمای کلی تمرین اطلاعات ضربان قلب و شدت در انتخاب تمرینات، تکرارها و ست ها کمک کنید نحوه استفاده از دستگاه های مختلف کاردیو دستورالعمل نحوه استفاده از ماشینهای اولیه تمرینات قدرتی

این جلسات، جلسات آموزشی شخصی نیستند. بنابراین لزوماً یک تمرین کامل برای شما ایجاد نمی شود. اما، این یک راه عالی برای یادگیری اصول اولیه کار است. جهت گیری به شما نشان می دهد که همه چیز کجاست، چگونه ماشین ها را تنظیم کنید و همچنین چهره ای آشنا در ورزشگاه به شما نشان می دهد. بسیار خوب است که در صورت نیاز به کمک کسی بروید.

اکثر سالن های بدنسازی به مناطق مختلفی تقسیم می شوند که از یک طرف تمرینات کاردیو و از طرف دیگر تمرینات قدرتی است. بخش کاردیو ممکن است شبیه دریایی بی پایان از ماشین های غول پیکر باشد که به طرز عجیب و غریبی می چرخند و می لرزد و حرکت می کند.

در اینجا چیزی وجود دارد که ممکن است باعث شود احساس بهتری داشته باشید: اکثر دستگاه ها دستورالعمل هایی روی کنسول چاپ می کنند که به شما می گوید چگونه شروع به کار کنید. برای کمک بیشتر به شما در موارد زیر به معرفی بهترین دستگاه های بدنسازی باشگاهی می پردازیم.

تردمیل باشگاهی

این یکی از محبوب ترین دستگاه ها در باشگاه است زیرا  از فعالیت هایی که اکثر ما با آن آشنا هستیم مانند پیاده روی و دویدن تقلید می کند. بسیاری از مبتدیان دوست دارند کار با تردمیل را شروع کنند زیرا استفاده از آن آسان و آشنا است. شما می توانید راه بروید یا بدوید و می توانید سرعت و شیب را برای تنوع تنظیم کنید.

الپتیکال

الپتیکال یکی دیگر از دستگاه های محبوب است زیرا تمرین بدون ضربه را ارائه می دهد. تقریبا مانند دوچرخه عمل می کند، فقط شما هنگام ایستادن رکاب می زنید. برخی از الپتیکال ها دارای رمپ هایی هستند که بالا و پایین می روند و برخی دیگر دارای دسته بازو هستند.

استپر ورزشی

دستگاه استپر ورزشی محکم تر از بقیه دستگاه ها است. با استفاده از این دستگاه، روی پدال ها می ایستید و در حالی که دستگیره ها را نگه می دارید بالا و پایین فشار می دهید.

دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت یکی دیگر از گزینه های عالی برای مبتدیان است و احتمالا یکی از ساده ترین فعالیت های موجود است. جهت خرید دوچرخه ثابت و دیگر دستگاه های ورزشی شما عزیزان می‌توانید به تن آسا مراجعه نمایید. تن آسا تولید کننده تجهیزات بدنسازی باشگاهی و سازه های کراس فیت است.

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد چشم انداز ورزشگاه خانگی در چند سال گذشته به شدت تغییر کرده است. بسیاری از مردم که قبلا به ورزش اهمیت نمی دادند، اکنون فضایی را برای ورزش در خانه های خود اختصاص می دهند. از وزنه های ساده و تشک های یوگا گرفته تا دستگاه های کاردیو درجه یک، راه های زیادی برای حفظ فرم بدون قدم گذاشتن در باشگاه وجود دارد. به علاوه، داشتن تمرینات ورزشی در خانه و باشگاه می تواند به شما در سلامتی هر چه بیشتر کمک کند. برای کمک به شما عزیزان ما در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین دستگاه های بدنسازی خانگی و باشگاهی آشنا کنیم. اگر قصد خرید دستگاه های ورزشی برای خانه یا باشگاه را دارید ما به شما تن آسا را پیشنهاد خواهیم داد

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با اسماعیل حلالی: ترس در وجود علی دایی نبود، پرسپولیسی ام اما انتخابم منصور پورحیدری است داور ترک مبارزه کاراته گنج زاده و حریف عربستانی: به من گفتند با چاقو خانواده ات را قطعه قطعه می کنیم مرد اول ورزش از فراماسونری تا گزینه ابراهیم رییسی تصاویری از تست های پزشکی و امضای قرارداد لیونل مسی در پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن به هیچ وجه قصد فروش ام باپه را ندارد؛ مثلث MNM برای فتح اروپا!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دوچرخه ثابت ماشین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد