Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:53:18 GMT

ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در خرمشهر تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۰۳۹

ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در خرمشهر تکمیل شد

هنگامه پروین چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت:ظرفیت تخت‌های بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر تکمیل شده لذا از همشهریان درخواست می‌شود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و گروه‌های هدف واکسیناسیون را به موقع انجام دهند.

وی افزود:در صورت نادیده گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی، با توجه به قدرت سرایت پذیری بسیار بالای سویه جدید دلتا کرونا، باز هم شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا و به دنبال آن افزایش تعداد بیماران بستری و فوت همشهریان و عزیزانمان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروین افزود:با تکمیل ظرفیت تخت‌های بستری کرونا در بیمارستان ولیعصر(ع) خرمشهر کادر بهداشت و درمان و حتی پرسنل پشتیبانی بیمارستان سخت‌ترین روزهای خود را سپری می کنند.

وی گفت:با توجه به تعداد زیاد مراجعه کنندگان ،تجهیز و راه اندازی ساختمان اورژانس قدیم و راه‌اندازی سومین بخش بستری بیمارستان برای بیماران کرونایی در حال انجام است و بخشی از تجهیزات مورد نیاز توسط دانشگاه علوم پزشکی آبادان تامین و در حال نصب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از شهروندان خواست شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و از منزل خارج نشوند همچنین ضمن استفاده از ماسک در صورت داشتن علائم بیماری به پزشک مراجعه کنند.

بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر تنها بیمارستان درمانی وابسته به شبکه بهداشت ودرمان خرمشهر است که تعداد ۲۴۰ تخت مصوب دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خرمشهر فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خرمشهر فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا خرمشهر فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد