Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@14:20:52 GMT

عربستان برای لبنان شرط گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۵۸۹

عربستان برای لبنان شرط گذاشت

کابینه عربستان اعلام کرد هرگونه کمک به دولت لبنان در گروه انجام اصلاحات جدی در این کشور است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، کابینه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد ریاض "همبستگی خود را با مردم لبنان" اعلام می‌کند، اما گفت که هرگونه کمک به دولت فعلی یا آینده بستگی به "انجام اصلاحات جدی و ملموس" دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: عربستان بار دیگر بر "همبستگی خود را با مردم لبنان در مواقع بحران و چالش" تاکید می‌کند. هرگونه کمک به دولت فعلی یا آینده بستگی به انجام اصلاحات جدی و ملموس دارد و در عین حال اطمینان حاصل خواهد شد که کمک‌ها به دست مسئولان و طرف‌های ذی صلاح برسد و از سازوکار‌هایی که مفسدان را قادر می‌سازد سرنوشت لبنان را به دست بگیرند اجتناب خواهد شد.

عربستان پیشتر خواستار "تحقیقات بین المللی درباره انفجار بندر بیروت" در اولین سالگرد انفجار شد.

ولید البخاری، سفیر عربستان در لبنان گفت: "ریاض بر اهمیت انجام تحقیقات بین المللی شفاف و مستقل برای کشف دلایلی که منجر به انفجار هولناک بندر بیروت شد، تاکید دارد. "

منبع: فرارو

کلیدواژه: عربستان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران پرند  در گفتگو با بیان اینکه  هدف دولت آن است که آن بخش از مردم که صاحب مسکن نیستند را خانه دار کنند و با توجه به آنکه این روش و اقدامات برای دولت گران تمام می شود بنابراین تمامی اهداف دولت آن است که در اجرای این طرح سوداگران  مسکن را حذف و مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار گیرد افزود: در ین طرح با توجه به آنکه قیمت زمین برای متقاضیان حذف می شود بنابراین تمام تلاش بر این اساس است که مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار گیرد .

وی افزود: متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده اند در حال حاضر هیچ قرارداد مشخصی در دست ندارند و تنها در اولویت تخصیص پروژه قرار گرفته اند و اگر متقاضیان در طول روند اجرای پروژه امکان تامین منابع مالی خود رانداشته باشند ناچار مجبور به جابه جایی و یا حذف متقاضیان هستیم بنابراین خرید وفروش  امتیاز پروژه های نهضت ملی مسکن ممنوع است.

صیادی بیان کرد: خرید وفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن  کار اشتباهی است و به هیچ عنوان متقاضیان این اقدام را انجام ندهند و اگر قصد انجام این اقدام را داشته باشند برای سایر پروژه های مسکونی تنها از طریق قانون پیش فروش مسکن انجام دهند که برای این اقدام هم  تشریفات خاص خود را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است