Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامعلی صمصامی  روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه را زبان گویا و گوش شنوای احاد جامعه و مردم می‌دانیم و  همکارانمان در صندوق هم قطعا سپاسگزار زحمات این افراد هستند.
وی افزود: امیدواریم با قلم توانا و صادق خبرنگاران که موجبات روشنگری و بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی است باعث پیشرفت و توسعه  همه عرصه‌ها، حوزه‌ها و قسمت‌های گوناگون اشتغال، خدمات و  تولید در سیستان و بلوچستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: قطعا اطلاع رسانی و خبرنگاری در این روزهای سخت کرونایی زحمات دوچندانی برای  این قشر داشته است.
وی تصریح کرد: در  صندوق کارآفرینی امید خدماتی که در ۲ سال اخیر انجام شده قطعا با اطلاع رسانی خبرنگاران  این عملکرد به اطلاع  آحاد جامعه و مردم سیستان و بلوچستان رسیده است.
صمصامی گفت: صندوق کارآفرینی امید رسالت اصلی‌اش حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک است و به عنوان  نهاد مالی تخصصی در زمینه  این کسب و کارها فعالیت می‌کند. 
وی خاطرنشان کرد: این صندوق برای شناسایی کسب و کارهای کوچک و خود اشتغالی و به واسطه اینکه بهتر متقاضیان شناخته شوند تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های اجرایی  منعقد کرده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مهمترین این تفاهم‌‎نامه‌ها در استان با  بنیاد برکت  بوده که  از پارسال تا کنون سه هزار و ۴۷۰ فقره تسهیلات به افرادی که در مناطق کمتر توسعه یافته، مناطق روستایی و مناطق  عشایری استان هستند به مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان  پرداختی  داشته و تقریبا سعی‌مان بر این است که تا پایان سال  حدود سه هزار نفر به این آمار افزوده شود.
وی بیان کرد:  تفاهم نامه‌هایی با  شرکت شهرک‌های صنعتی  سیستان و بلوچستان،  اداره ورزش و جوانان، سازمان زندان‌ها، وزارت کار  و فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته‌ایم که هر کدام  متقاضیان خود را دارند.
صمصامی خاطر نشان کرد: چند سال پیش قانون توسعه اشتغال در مناطق روستایی توسط مجلس امضا شد و  اعتباراتی در اختیار  بانک‌های عامل قرار گرفت که یکی از این‌ها صندوق کارآفرینی امید بود.
وی ادامه داد: از ابتدای این قانون تا کنون  ۹ هزار و ۸۰۰ نفر به مبلغ  ۱۷۹ میلیارد  تومان از صندوق  تسهیلات گرفتند که چهار درصد در مناطق مرزی  و ۶ درصد در مناطق  غیر مرزی  بوده  و تقریبا در ماه‌های آینده خیلی از این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از طرح‌های استراتژیک صندوق  حمایت از صندوق‌های خرد محلی  که بیشتر در روستاها واقع شده‌اند یا  در حاشیه شهر هستند بوده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی سیستان و بلوچستان اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سیستان و بلوچستان اشتغال زایی تسهیلات بانکی سیستان و بلوچستان اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان