Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه احداث بخشی از مسیر بزرگراه مشهد - چناران، در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: دومین خروجی مهم و پرترافیک‌ترین خروجی شهر مشهد، مسیر بزرگراه مشهد– چناران است و همین امر اهمیت طراحی این پروژه را چندین برابر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس و برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه و هدایت ترافیک از این مسیر به خارج از شهر بخشی از عملیات ساخت بزرگ راه مشهد- چناران به طول ۲.۵ کیلومتر حدفاصل تقاطع چهار سطحی آزادگان تا صادقیه را شهرداری مشهد برعهده گرفته است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه این مسیر تکمیل کننده پروژه عظیم تقاطع چهار سطحی آزادگان است، ادامه داد: زیرا دو سطح از چهار سطح این تقاطع با ساخت این مسیر در دسترس خواهد بود و از این رو این دو پروژه به صورت موازی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: با احداث این مسیر یکی از چپ‌گردهای تقاطع آزادگان که متصل‌کننده بزرگراه مشهد -چناران به بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی است و همچنین پل سطح مثبت یک پروژه که مربوط به اتصال بزرگ راه امام علی (ع) به بزرگراه مشهد -چناران است نیز فعال می‌شود.

کاظمی گفت: برای اجرای این مسیر حدود ۲۵۰۰۰ مترمکعب اساس و زیر اساس ،۱۴۰۰۰ تن آسفالت، شش کیلومتر جدول، یک هزار مترمکعب بتن ریزی، ۱۰۲ هزار مترمکعب عملیات خاکی انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی پروژه اجرای ۲.۵ کیلومتر از مسیر آزادراه مشهد – چناران در حال حاضر به اتمام رسیده است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 513804

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر کلانشهر کلانشهر مشهد شهرداری مشهد افتتاح پروژه های عمرانی پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری مشهد بزرگراه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل بارندگی و گل و لای در قسمتی از غرب پایتخت، بزرگراه خرازی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودرو‌ها در آن در جریان است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی