Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیشابور از شرایط بحرانی خارج شده و در حال حاضر وضعیت در این شهرستان فوق بحرانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از نیشابور، با بستری شدن ۱۸۰ نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن ظرفیت کرونایی این بیمارستان تکمیل شده است.پس از تکمیل ظرفیت این بیمارستان کلینیک عطار را زیر بار بردیم و روز گذشته به ۳۱۱ نفر در این مرکز داروی رمدسیور تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر ساعت بین ۲۰ تا ۳۵ بیمار در این درمانگاه پذیرش می شود و متاسفانه ظرفیت این مرکز نیز تکمیل شده است.

مسئولان درمانی به دلیل تکمیل ظرفیت مراکز درمانی به دنبال حسینیه یا ورزشگاه با شرایط مناسب برای بستری بیماران هستند و به احتمال زیاد ظرف ۴۸ ساعت آینده یک مرکز دیگر برای رسیدگی به بیماران کرونایی تجهیز می شود. البته بیمارستان حکیم زیر بار کرونا نرفته و سفید است و از همشهریان تقاضا داریم اگر بیماری دیگری دارند بدون استرس به این بیمارستان مراجعه کنند.

روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ نفر در نیشابور تست کرونا می دهند که تست ۵۰ تا ۵۵ درصد آن ها مثبت می شود در حالی که در گذشته این آمار زیر ۵۰ درصد بود.

تاکنون از کسانی که به طور کامل واکسینه شده و دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند مورد فوتی در نیشابور گزارش نشده است.مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چرا که سویه دلتای ویروس کرونا قدرت سرایت بسیار بالایی دارد و امکان ندارد در یک خانواده تست یک نفر مثبت باشد و سایر اعضا درگیر نشوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وضعیت کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

حمیدرضا بدیعی مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز، با دعوت از شهروندان برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او، خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، بیان کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد