Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:21:11 GMT

آخرین وضعیت شهره لرستانی در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۸۲۷۷

آخرین وضعیت شهره لرستانی در بیمارستان

بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شده و مراحل مداوای او پیش می‌رود؛ پزشکان اعتقاد دارند باید منتظر بمانند تا وضعیت جسمانی‌اش پایدار شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کرونا، شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون را به تازگی راهی بیمارستان کرده است. او ابتدا به خاطر وخامت اوضاع و اکسیژنِ پایین، به بخش مراقبت‌های ویژه رفت و با پیگیری‌های انجام شده از بیمارستان آتیه، به بخش عادی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداوا و درمانِ لرستانی در بخش، تحت نظر پزشکان ادامه دارد؛ پرستاری که این اطلاعات را در اختیار خبرنگار تسنیم  قرار داد همچنین گفته که باید حداقل 48 ساعت منتظر بمانیم تا همه وضعیت به پایداری برسند تا ان‌شاءالله دیگر نیازی به بخش مراقبت‌های ویژه نباشد و وضعیت رو به بهبودِ سلامتی ایشان را شاهد باشیم.

این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون آن‌چنان که خودش در صفحه مجازی‌اش ویدئویی منتشر کرده بود، در پی بالا رفتن فشار و قند خون و پایین آمدن ضربان قلبش به آی‌سی‌یو منتقل شده است.

او خودش در صفحه‌مجازی‌اش اشاره کرده که به نوع کرونای دلتا مبتلا شده است. گفته می‌شود او مشغول بازی در سریال تلویزیونی برای شبکه یک سیما بوده که متأسفانه خودش و بخشی از گروه هم مبتلا شده‌اند.

همان‌طور که در گفت‌وگو با پرستاری در بیمارستان متوجه شدیم، شهره لرستانی بعد از دو روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل شده و فعلاً دارو می‌گیرد و باید روند درمان بگذرد تا پزشکان بتوانند درباره اینکه تا چه اندازه در بیمارستان بمانند و بقیه موارد، تشخیصِ دقیق‌تری داشته باشند. اما تحتِ نظر پزشکان‌اند و ان‌شاءالله شرایط پایداری جسمی‌شان ادامه دارد باشد روند رو به بهبود خواهد بود.

به گزارش تسنیم، شهره لرستانی متولد 31 خرداد 1345 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و سپس وارد تلویزیون و سینما شد.

در سال 1365 وقتی 20 ساله بود با سریال اُغُر بخیر اولین بار وارد قاب تلویزیون شد اما دومین تجربه‌اش با سینما در سال 1370 با فیلم نیاز بود. بازی در سریال آپارتمان در سال 1371 چهره‌اش را شناخته کرد. فعالیت کارگردانی در عرصه تصویری را از سال 1379 با سریال در پوست شیر شروع کرد که تاکنون 6 کار تلویزیونی و یک فیلم سینمایی ساخته است.

شهره لرستانی را بیشتر با فیلم "لیلی با من است"، "زیر درخت هلو" و یا در تلویزیون به سریال‌های "کلاه پهلوی" و "مختارنامه" و دارا و ندار" می‌شناسند.

خبرگزاری تسنیم برای این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون آرزوی سلامتی دارد.

آخرین وضعیت بازیگر تلویزیون به روایت سیدجواد هاشمی/ برای علی سلیمانی دعا کنید

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما ویروس کرونا تلویزیون سینما ویروس کرونا تلویزیون سینما و تلویزیون شهره لرستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گزارش فوتبال جواد خیابانی و حامد آهنگی عالیه/فقط اونجایی که میگه توپ تو پاشه (فیلم) سکانس خنده دار از حامد آهنگی در جوکر (فیلم) شوخی حامد آهنگی با نحوه صحبت‌کردن یک شرکت‌کننده در برنامه (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!