Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جلسه از سلسله جلسات آموزشی مشترک بین کارشناسان پزشکی قانونی ایران و جمهوری بلاروس با موضوع معاینات روان‌پزشکی قانونی در افراد نابالغ برگزار شد.
خبرگزاری میزان- سومین جلسه از سلسله جلسات آموزشی مشترک بین کارشناسان پزشکی قانونی ایران و جمهوری بلاروس با موضوع معاینات روان‌پزشکی قانونی در افراد نابالغ، روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این جلسه  مسعود قادی پاشا معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان با قدردانی از همکاری کارشناسان پزشکی قانونی کشور بلاروس، برپایی این جلسات را زمینه‌ای برای تعامل و انتقال تجربیات و دانش طرفین به یکدیگر دانست.
در این جلسه که فرزانه مهدیزاده مدیرکل امور معاینات بالینی سازمان و مهدی صابری رییس بخش روان‌پزشکی قانونی پزشکی قانونی استان تهران نیز حضور داشتند، توضیحاتی در خصوص خدمات بخش روان‌پزشکی قانونی، نوع ارجاعات این بخش، نحوه رسیدگی و پاسخ به درخواست‌های مربوط به نابالغین و ... ارائه شد.
از کشور بلاروس نیز  لئودمیلامون رییس بخش تحقیقات روانشناسی و روان‌پزشکی و  ویلادیمیر سمیونف رییس بخش آزمایشات روانشناسی پزشکی قانونی شرکت داشتند و در مورد نوع فعالیت و رسیدگی به پرونده‌های روان‌پزشکی قانونی در افراد نابالغ توضیحاتی ارائه کردند.
یادآور می‌شود در پی سفر رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به بلاروس (آبان ماه ۱۳۹۸) تفاهم نامه همکاری آموزشی بین سازمان پزشکی قانونی ایران وکمیته پزشکی قانونی جمهوری بلاروس به امضای طرفین رسید که به موجب آن سومین نشست آموزشی بین کارشناسان این دو کشور برگزار شد.
گفتنی است جلسه اول آموزشی با موضوع شیوه جمع آوری و ارسال استاندارد نمونه‌های آزمایشگاهی در پزشکی قانونی و دومین جلسه نیز با موضوع معاینات روان‌پزشکی قانونی در افراد بالغ، پیش از این برگزار شده بود.        بیشتر بخوانید:     بازدید رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج از پزشکی قانونی این شهرستان در کرمان انتهای پیام/ برچسب ها: پزشکی قانونی ایران بلاروس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پزشکی قانونی ایران بلاروس کارشناسان پزشکی قانونی پزشکی قانونی ایران برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان ضمن تایید جسد پیدا شده در سد قشلاق سنندج گفت: امروز جسد برای بررسی تعیین هویت و علت مرگ، تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، امروز در فضای مجازی و کانال‌های محلی فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج پخش شد که در آن نشان می‌داد جسد یک مرد در نزدیکی سد قشلاق (وحدت) افتاده است.

بهتاش خانی‌آباد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت این فرد آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سد قشلاق یا وحدت، در ۱۲ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان ایران واقع شده است که آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را تأمین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 751148

دیگر خبرها

  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - ۲۰۲۴) برگزار می‌شود
  • فساد را جدی بگیریم/دو راهی مهم گروسی در پرونده ایران/اقتصاد و روان و فرهنگ
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است