Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اگر امروز می‌توانیم در برابر قدرت‌های ظالم استکباری بایستیم، به برکت مکتب عظیم عاشورا و قیام تاریخی امام حسین (ع) است، ایران اسلامی دارای چنین مکتب بزرگی است که توانسته منافع خود را با استقامت در برابر ظالمان جهانخوار حفظ کند و به دشمن زیاده‌خواه درسی فراموش‌نشدنی بدهد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام آجا، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره رزم مقدماتی نخبگان وظیفه که  در آموزشگاه شهدای ۰۱ نزاجا برگزار شد، گفت: تقارن اختتامیه دوره آموزشی شما با ایام محرم و واقعه عاشورا، رابطه معناداری دارد که همه ما را به سمت ایستادگی و استقامت هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به واقعه عبرت‌آموز عاشورا، گفت: مکتب اسلام و انقلاب برای ما الگو‌های بزرگی، چون حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دارد، شخصیت عظیم‌الشأنی که مظهر استقامت و ایستادگی در برابر ظلم و خوی استکباری است و ما نیز به‌عنوان سربازان این مکتب، این شخصیت بزرگ را الگو دانسته و از ایشان تبعیت می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در دنیای امروز قدرت تعیین‌کننده مناسبات و نوع روابط میان کشور‌هاست، اضافه کرد: امروز سایه سنگین تفکر واقع‌گرایانه یا همان تفکر رئالیسم که مبتنی بر قدرت است، بر روابط میان کشور‌ها افتاده است.

دادرس ادامه داد: این تفکر شوم که بر پایه نگاه استکباری و هژمونی‌طلب شکل گرفته است، در واقع قدرت را مبنای تعیین حقوق کشور‌ها می‌داند و معتقد است که هر کس به اندازه قدرتش می‌تواند حق داشته باشد. در این نوع تفکر، تقسیم منافع بر اساس عدالت صورت نمی‌گیرد و هر کس به اندازه قدرتش از منابع جهان استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر امروز می‌توانیم در برابر قدرت‌های ظالم استکباری بایستیم، به برکت مکتب عظیم عاشورا و قیام تاریخی امام حسین (ع) است؛ ایران اسلامی دارای چنین مکتب بزرگی است که توانسته منافع خود را با استقامت در برابر ظالمان جهانخوار حفظ کند و به دشمن زیاده‌خواه درسی فراموش‌نشدنی بدهد.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: تأسی از این مکتب باعث شده تا عزت‌مان در دنیا دو چندان شود و همان‌گونه که می‌بینیم امروز دشمنان از سر استیصال، ما را به مذاکره دعوت می‌کنند.

دادرس اضافه کرد: در مقابل می‌بینیم کشور‌هایی که امروز در منطقه به آمریکا کمک می‌کنند تا او به منافعش برسد، در برابر آمریکا ضعیف و ذلیل هستند تا جایی که مقامات آمریکایی، آنان را «گاو شیرده» خطاب می‌کنند؛ علت ضعف این کشور‌ها این است که الگوی استکبارستیزی، چون امام حسین (ع) را ندارند و، چون الگویی ندارند، مجبورند در راستای منافع کشور قدرتمند گام بردارند.

وی اظهار داشت: آن چیزی که امروز در دنیای استکباری و جهان قابل مشاهده است، روابط مبتنی بر منابع و سلطه‌طلبی است که سبب شده تا کشور‌های منطقه میلیارد‌ها دلار تقدیم دنیای استکبار می‌کنند و با این حال با الفاظ سخیف مورد خطاب دنیای استکبار قرار گیرند.

جانشین فرمانده کل ارتش خطاب به جوانان گفت: شما عزیزان و نخبگان، ذخیره‌های امروز و فردای نظام هستید که می‌توانید با بهره‌گیری از علم و دانش و تلاش مضاعف، دشمن را به زانو درآورده و سهم خود را در مقابله با جبهه استکباری به منصه ظهور برسانید.

دادرس افزود: شما می‌توانید با تلاش مستمر در برابر تهدید دشمن، برای ما ایجاد عزت و توانمندی کنید. شما جوانان نخبه راهنما و راهگشای امروز جامعه هستید و بدانید که اگر امروز چیزی درست کردید که نیاز مردم به واسطه آن برطرف شد، در واقع با این کار، چشمان دشمن را کور کرده‌اید.

وی ادامه داد: اگر جریان قدرت حاکم بر دنیای امروز را ببینیم به این نتیجه می‌رسیم که شما باید سهم و فرصت خود را برای مقابله با آن مغتنم بشمارید.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: دشمن نمی‌تواند شما را در سنگر دفاع و کمک به کشور ببیند، لذا میلیارد‌ها دلار در این رابطه خرج می‌کند تا بین نخبگان جامعه و نظام فاصله بیندازد، امروز عرصه فضای مجازی آمده است تا تک تک شما را از ارزش‌های خاص و ناب دینی و ملی جدا کند.
دشمن برای تسلط بر فضای مجازی هزینه‌های سنگینی را پرداخت کرده است
دادرس اظهار داشت: دشمن برای تسلط بر فضای مجازی هزینه‌های سنگینی را پرداخت کرده تا به اهداف خود برسد؛ لذا ما باید هوشمندانه وارد این عرصه شویم و اگر ما در این رابطه اقدام نکنیم، دچار آسیب‌های متعددی خواهیم شد.   بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است موشک «کروز قادر»؛ شکارچی کشتی‌های متجاوز دشمن سفیر پیشین ایران در افغانستان: طالبان برای ساختن نیامده است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش موشک پهپاد جانشین فرمانده کل ارتش کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک مقر فرماندهی ارتش رژیم اشغالگر اسرائیلی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز در اولین بیانیه خود درباره عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن یک مقر فرماندهی ارتش دشمن خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله به این منظور آمده است که در حمایت از مردم استوار فلسطین و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به تجاوز دشمن اشغالگر علیه منطقه بقاع، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 9 صبح امروز دوشنبه مقر فرماندهی لشکر جولان (210) ارتش دشمن در پایگاه نفح را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

شلیک 70 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریهتخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب‌اللهحزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفتمقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا

 

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دکتر شهریاری: امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است
  • تذکر مهم رهبر انقلاب به نیروهای نظامی از زبان فرمانده بلندپایه ارتش
  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است