Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مراسم تحلیف در شورای شهر محمدیه علی حبیبی به عنوان رئیس شورای این شهر انتخاب شد.

به گزارش خبرگزای برنا از قزوین؛ مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر محمدیه و مهرگان روز چهارشنبه در سالن جلسات  شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه که محمد نصیری، فرماندار شهرستان البرز و تنباکو سازان مسئول امور شهری و شوراهای اسلامی شهرها و امور حقوقی فرمانداری البرز هم حضور داشتند مراسم تحلیف اعضای جدید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مراسم سوگند اولین جلسه شورای اسلامی دوره ششم به ریاست مسن ترین فرد شمس الله غلامی و منشی گری جوان ترین عضو شورا مهدی روشن آغاز شد. 

محمد نصیری فرماندار البرز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهارداشت: انتخابات در شهرستان البرز بخوبی بر اساس قانون برگزار کردیم و اجازه ندادیم هیچ خدشه ای به رای مردم وارد شود.

وی گقت: شهرستان البرز با داشتن ظرفیت های مختلفی که دارد چون نگین درخشانی در میان شهرستانهای استان می درخشد و باید از تمام ظرفیت های موجود با مدیریت خوب برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.

نصیری یادآورشد: محمدیه از شهرهای خوب استان و شهرستان است که  کارهای خوبی در آن انجام شده و انتظار داریم با تداوم همدلی شورا و شهردار و مردم بتوانیم به توسعه این شهر کمک کنیم.

فرماندار شهرستان البرز اضافه کرد: شورا محل کار و تلاش است و باید از جریانات سیاسی و جناحی بپرهیزند و محمدیه ومهرگان را از وضع موجود به شرایط بهتری برسانند.

نصیری جذب سرمایه گذار در شهرها را مهمترین عامل توسعه و سازندگی برشمرد و تاکید کرد:اعضای جدید شورا می توانند از این فرصت برای توسعه و آبادانی این شهر بخوبی استفاده کنند.

در این مراسم اعضای هیئت رئیسه شورای ششم شهر محمدیه و مهرگان  نیز انتخاب شدند و با رای اعضا علی حبیبی به عنوان رئیس شورا با ۷ رای انتخاب شد.

همچنین مهدی روشن با ۷ رای به عنوان نائب رئیس، محمد روشن با ۷ رای به عنوان سخنگو و حسن فرخ با ۷ رای بعنوان منشی اول شورای ششم انتخاب شدند.

شمس الله غلامی هم با ۴ رای بعنوان نماینده شورای اسلامی شهر محمدیه در شورای شهرستان البرز انتخاب شد.

اعضای شورای ششم شهر محمدیه و مهرگان  پس از مراسم تحلیف با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری محمدیه تحلیف شورای شهر شهرستان البرز شهر محمدیه مراسم تحلیف شورای شهر انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد

مراسم تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران کشتی اصفهان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم تجلیل از مقام‌آوران و نام‌آوران کشتی استان اصفهان در سال 1402 عصر امروز  مصادف با 7 اردیبهشت ماه با حضور  رسول بخشی منتخب مردم اصفهان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور نماینده مردم اصفهان در شورای شهر، مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی، سرهنگ جواد رجبی رئیس بسیج ورزشکاران استان و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی استان محل سالن حافظ تالار شهروند برگزار شد.

کارهای ورزشی و فرهنگی باید جریان‌ساز باشد

حجت‌الاسلام مهروی‌پور، نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته اصفهان و 17 شوال روز ورزش پهلوانی، گفت: امیدوارم که در سال پیش‌رو شاهد درخشش هر چه بیشتر کشتی اصفهان باشیم و  کشتی‌گیران اصفهانی را روی سکوهای بین‌المللی پرچم کشور را به اهتزار در آورند.

وی ادامه داد: ما استعدادهای نابی در استان داریم و قطعا با کمک مربیان درجه یک‌متن، شاهد پیشرفت روزافزون کشتی استان خواهیم بود.

نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر گفت:کارهای ورزشی و فرهنگی باید جریان‌ساز باشند و  امیدوارم شاهد جریا‌نسازی بیش از بیش هیئت کشتی باشیم.

ساخت 23 خانه کشتی در اصفهان

مصطفی میرزایی، رئیس هیئت کشتی استان در حاشیه این مراسم گفت: خدا را شاکرم فرصتی پیش آمد تا بتوانیم از مدال‌آوران، نام‌آوران و همه کسانی که برای کشتی استان استخوان خورد کرده‌اند، تقدیر و تجلیل به عمل آوردیم.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های هیئت در طول چهار سال گذشته پرداخته و خاطرنشان کرد: ما به کمک هیئت‌های شهرستانی در این مدت 23 خانه کشتی را احداث کردیم و در حوزه عمرانی به عنوان هیئت نمونه کشور انتخاب شدیم و این مهم با همت روسای هیئت‌های شهرستانی میسر شده است.

رئیس هیئت کشتی استان در ادامه به اقدامات هیئت در بحث استعدادیابی اشاره کرده و متذکر شد:در بحث استعدادیابی توانستیم جمعیت آماری جامعه کشتی را ده برابر افزایش دهیم و در حال حاضر بالغ بر 13 هزار ورزشکار بیمه شده داریم که این مهم نویدبخش روزهای خوبی برای کشتی استان است.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که کیفیت از دل جمعیت بیرون خواهد آمد و امیدوارم شاهد قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در عرصه‌های جهانی باشیم.

میرزایی گفت: بعد قهرمانی نیز اصفهان مدت‌ها بود که هیچ قهرمانی نداشت اما امروز در رده بزرگسالان و جوانان کشتی فرنگی دو ملی‌پوش داریم که این مهم ثمره تلاش همه مربیان به ویژه رسول جزینی است و از همه آنها کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود