Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان نوری با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از مدیرعاملی باشگاه ملوان بندر انزلی کناره گیری و از هواداران این تیم خداحافظی کرد

به گزارش طرفداری، پژمان نوری با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، ضمن قدردانی از همه کسانی که طی دو سال گذشته در کنار وی و تیم ملوان بندر انزلی بوده‌اند از مدیر عاملی این کناره گیری و از همه هواداران خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است:

۲ فصل سخت رو کنار هم گذروندیم. قبل از هر چیز می‌خوام برگردم به حدود دو سال پیش که باشگاه ملوان رو در شرایطی اسفناک تحویل گرفتیم.
باشگاه ملوان در اون شرایط سرنوشت غم انگیزی در انتظارش بود و ورود ما به باشگاه ملوان یک تکلیف بود که خدا رو شکر شرمنده مردم نشدیم و با گذشتن از اون بحران سخت حالا با پرداخت بدهی‌های دلاری و بخش زیادی از بدهی‌های ریالی کشتی طوفان زده ملوان رو به ساحل آرامش رسوندیم و به زودی گزارش عملکردمون رو خدمت هواداران محترم ارائه می‌کنیم.
جا داره تشکر کنم از دوستانی که در این مدت به صورت رفاقتی کنار من بودن و در این مسیر به من کمک کردن، مخصوصاً مهندس اشکان پوررشید که در این فصل هزینه‌های باشگاه رو تقبل کرد.
اما اگه بخواهیم روراست باشیم در فوتبال حرفه‌ای نمیشه به شکل رفاقتی باشگاهداری کرد و فکر کنم بعد از گذر از این بحران‌ها وقتش رسیده که باشگاه ملوان در اختیار یک مجموعه قوی و با ثبات قرار داده بشه و خوشبختانه با حضور دکتر دنیامالی به عنوان یک مدیر ورزشی در سطح جهانی که رئیس مجمع باشگاه ملوان هستند و همچنین با حضور مسئولین نیروی دریایی که لطفشون همیشه شامل حال ملوان بوده، بنده امانتی که به دوش دارم رو تحویل مجمع می‌دهم و بابت اعتمادی که در این مدت به من داشتند و مدیریت باشگاه رو با اختیار تام به من سپردن ازشون سپاسگزارم.
در پایان از شما هواداران عزیزمون تشکر می‌کنم که همیشه با صبوری کنار ما بودین و امیدوارم با بازگشت دائمی به سطح اول فوتبال ایران، دل همه تون شاد بشه.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با اسماعیل حلالی: ترس در وجود علی دایی نبود، پرسپولیسی ام اما انتخابم منصور پورحیدری است آکادمی کیا تبرئه شد؛ قهرمانی رده نوجوانان از استقلال پس گرفته شد مرد اول ورزش از فراماسونری تا گزینه ابراهیم رییسی تصاویری از تست های پزشکی و امضای قرارداد لیونل مسی در پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن به هیچ وجه قصد فروش ام باپه را ندارد؛ مثلث MNM برای فتح اروپا!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمان فر در توضیح جلسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی بر اجرای قوانین موضوع فعالیت سامانه املاک و اسکان گفت:کمیسیون اصل نود از ابتدای دوره فعالیت خود در مجلس یازدهم موضوع سامانه املاک و اسکان را پیگیری کرد. این حکم قانونی از سال ١٣٩٤ یعنی زمان تصویب ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیاتهای مستقیم اجرایی نشده بود، در مراحل اولیه و استقرار سامانه اجرا شد.

وی ادامه داد: پس از آن در مراحل مختلف و با تشکیل جلسات تخصصی و با حضور دستگاه‌های مرتبط وظایف هر دستگاه در تعامل با سامانه املاک و اسکان پیگیری شد و احکام آئین نامه ها و مقررات اجرا شدند. به عنوان مثال در جلسات برگزار شده در سال های ١٤٠١ و ١٤٠٢ ، سازمان های ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت آموزش و پرورش فعالیت‌های مصوب در خصوص سامانه را اجرا کرده و اقدامات اجرایی مشخص آنها از طریق سامانه املاک و اسکان صورت می پذیرد.

وی یادآور شد: در جلسه ۹ اردیبهشت که با حضور مدیران سازمان ثبت احوال، بانک مرکزی، کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک و اعضای کمیسیون برگزار شد، ابتدا مدیران سامانه املاک و اسکان گزارشی از آخرین وضعیت سامانه را ارائه کردند. مطابق این گزارش تابحال ٥٧٠ هزار واحد خانه خالی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شد که اخطارهای لازم به صاحبان آنها مبنی بر پرداخت مالیات ارسال شده است.

رییس کمیسیون اصل نود اضافه کرد: همچنین بیش از ۷۰ درصد اطلاعات اسناد تک برگ ارائه شده از سوی سازمان ثبت اسناد در سامانه وارد شده است که با اتصال سامانه خودنویس، اطلاعات مؤجران و مستأجران نیز به این سامانه متصل شده است.

وی توضیح داد: مدیران سامانه بیان کردند که در حال حاضر اطلاعات خرید و فروش در دفاتر اسناد رسمی بصورت برخط به سامانه املاک و اسکان اتصال است و محل سکونت اصلی ۷۵ میلیون کد ملی بر مبنای کد پستی در سامانه مذکور احصاء شده است.

پژمان فر همچنین گفت: در بخش دوم جلسه مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد. سازمان ثبت احوال نیز مکلف شد اقدامات اولیه برای ارائه خدمات چهارگانه خود یعنی تولد ،ازدواج، طلاق و وفات از طریق تعیین محل اقامت توسط سامانه املاک انجام دهد.

وی ادامه داد: با بررسی اقدامات کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک مقرر شد اقدامات دستگاه‌های اجرایی به دقت توسط این کارگروه رصد شده و مصوبات کارگروه در خصوص سامانه مورد نظارت و تعقیب جدی قرار گیرد و در صورت استنکاف دستگاهها از انجام تکالیف قانونی خود، موارد ضمن ارجاع به مرجع قضایی مطابق قانون برای اقدامات نظارتی به کمیسیون اصل نودم ارسال شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد