Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:01:14 GMT

نوسازی ۱۱ هزار تاکسی و اتوبوس شهری توسط صندوق کارآفرینی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۹۶۳۰

نوسازی ۱۱ هزار تاکسی و اتوبوس شهری توسط صندوق کارآفرینی

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد حکیم نیا امروز در نشست خبری اظهار داشت: طرح یک روستا یک محصول را در دستور کار داریم که در همین راستا در چیچکلو در اسلامشهر یک طرح تولید کفش را ساماندهی کرده ایم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان تهران افزود: همچنین برای نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی برنامه‌هایی به ما محول شده است؛ تفاهم نامه سه جانبه بین صندوق، شهرداری و سازمان برنامه و بودجه منعقد شده که طبق آن برای نوسازی ۱۰ هزار تاکسی ۹۰۰ میلیارد تومان، برای نوسازی هزار دستگاه اتوبوس ۲۵۰ میلیارد تومان و برای نوسازی ۳۱ رام قطار مترو ۳۱۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای هر تاکسی ۹۰ میلیون تومان و برای هر اتوبوس ۲۵۰ میلیون تومان ۵ ساله پرداخت خواهد شد.

حکیم نیا گفت: علاوه بر این ۱۰ هزار تاکسی، ۴ هزار و ۲۷۱ تاکسی ظرف دو سال نوسازی شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان تهران افزود: همچنین در سال گذشته در حوزه اشتغال ۴۰۸۷ پرونده تسهیلاتی به مبلغ ۲۱۱ میلیارد تومان داشتیم.

وی ادامه داد: سرانه اشتغال مستقل برای کسب و کارهای خرد و کوچک ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان است در حالی که سرانه صنایع بزرگ ۱.۵ میلیارد تومان برآورد شده است. از این رو توجه به کسب و کارهای خرد و کوچک یکی از مهمترین اولویت‌های ما است.

حکیم نیا گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که با معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور منعقد کردیم به ۵۲۳ نفر در قالب این تفاهم نامه ظرف یک سال گذشته تسهیلات پرداخت شد.

وی اظهار داشت: همچنین ۲۷۲ طرح به مبلغ ۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بازه زمانی دو ساله از صندوق توسعه ملی داشتیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان تهران افزود: طبق رایزنی‌هایی که با شهرداری تهران انجام دادیم بازارچه‌هایی را برای فروش محصولات کارآفرینان راه اندازی خواهیم کرد.

کد خبر 5279094

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید نوسازی ناوگان قطار شهری قیمت دلار گمرک ایران شاخص کل بورس ویروس کرونا اقتصاد آمریکا وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت نفت قیمت یورو واکسن کرونا اقتصاد روسیه سامانه نیما صرفه جویی در مصرف برق بانک مرکزی صندوق کارآفرینی میلیارد تومان میلیون تومان برای نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت