Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز چهارشنبه اظهار داشت: مطابق طرح‌های هر ساله در ایام محرم ، امسال نیز پلیس راهنمایی و رانندگی از تمام توان خود برای روان سازی ترافیک در مقابل مساجد و تکایا در دهه اول محرم استفاده می‌کند.

وی  با ذکر اینکه برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، آیین های عزاداری در فضای بیرونی مساجد، تکایا و مدارس به صورت محدود و ساکن برگزار می‌شود، از هیات‌های مذهبی خواست که از به راه انداختن دستجات عزاداری در سطح معابر عمومی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به تداوم مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح در معابر درون شهری استان اشاره و به به عزاداران توصیه کرد:  به منظور حفظ سلامت خود و دیگران، مراسم معنوی را قبل از ساعات اعلامی تعطیل کنند.

کهزادی افزود: روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر اعمال می‌شود که از طریق رسانه‌های جمعی اعلام می شود.
وی ضمن درخواست همکاری آحاد مردم با نیروهای پلیس راهور که جهت روان سازی ترافیک و برگزاری هرچه با شکوه‌تر شدن مراسم مستقر هستند تاکید کرد: از توقف  خودرو در مسیرهای اعلامی تردد دسته های عزاداری اجتناب شود.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا ماه محرم استان ایلام سوگواری ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا ماه محرم استان ایلام پلیس راهور ناجا ماه محرم استان ایلام سوگواری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه

دریافت 78 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.

کد خبر 6096054

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • سیل در خیابان‌های شهر ایلام روان شد | فیلم
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید