Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@04:59:16 GMT

راهنمای سفر از تهران به ساری

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۰۷۳۶

شهر سرسبز و خارق العاده ساری بزرگترین شهر در استان های شمالی ایران است. آب و هوای معتدل و مرطوب ساحلی دریای خزر است. این شهر جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی دارد که آن را به یکی از مقاصد محبوب برای مسافران تبدیل کرده است. بهترین فصل سفر به ساری از نظر آب و هوایی، فصل های بهار و تابستان می باشند که در این فصول ساری به شدت پرطرفدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر روزه پروازهای زیادی از سمت تهران به ساری انجام می‌شود. مدت زمان پرواز تهران به ساری حدود یک ساعت می‌باشد و ایرلاین‌های زیادی این پرواز را ارائه می‌دهند. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت پرواز تهران ساری را انتخاب و خرید کنید. همچنین در صورتی که قصد برگشت از ساری به تهران با هواپیما را دارید می‌توانید بلیط هواپیما ساری تهران را جستجو کنید یا پرواز خود را به صورت رفت و برگشت انتخاب کنید.

میدان ساعت ساری

قبل از اینکه در مورد راه های سفر به ساری از تهران صحبت کنیم، ابتدا می خواهیم چندتا از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر سرسبز و زیبا را به شما معرفی کنیم.

میدان ساعت یکی از جاهای دیدنی ساری

میدان ساعت ساری میدان بزرگی در مرکز شهر ساری است و برجی با یک ساعت عقربه ای زنگ ناقوسی را در خود جای داده است. بعد از هر تغییر ساعت به تعداد رقم های ساعت این ناقوس به صدا در میاید. در نیمه شب ها این ساعت ۱۲ بار زنگ می خورد. این امر موجب شد در سال ۱۳۸۰ صدای ناقوس ساعت را قطع کنند. برج ساعت در سال ۱۳۰۹ شمسی توسط محمد علی حمیدی و میدان ساعت در سال ۱۳۵۵ ساخته شده است.

آدرس میدان ساعت ساری: ساری خیابان جمهوری، میدان ساعت

عمارت فاضلی از مناطق گردشگری ساری

عمارت فاضلی ساری، عمارتی زیبا و حیرت انگیز واقع در شهر ساری می باشد. این عمارت دو ساختمان مسکونی متعلق به دوره قاجار و پهلوی را در خود جای داده است. این عمارت در حال حاضر دارای کاربری خاصی نیست و بازدید از آن برای عموم آزاد است. عمارت فاضلی با نامی  که از آن پیداست، متعلق به خاندان فاضلی ها بوده است. صاحب ملک با توجه به پرس و جوهای انجام شده معلم بوده ولی از معمار این بنا هیچ اطلاعاتی موجود نیست.

آدرس عمارت فاضلی: ساری، محله آب انبار نو

سد شهید رجایی یکی از زیباترین مکان های دیدنی و تفریحی ساری

سد شهید رجایی یا سلیمان تنگه ساری، در بین کوهستان و در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شهر ساری واقع شده است. امکان قایقرانی، اسکی، ماهیگیری و بازدید از سد نیز با تهیه بلیط وجود دارد. همچنین در محل سد، سرویس بهداشتی، رستوران و سکوهایی مناسب نشستن نیز برای رفاه گردشگران تاسیس شده است.

آدرس: جاده فرعی بین ساری کیاسر

سد شهید زارع ساری

پارک شهید زارع از زیباترین جنگل های ساری

پارک شهید زارع ساری با وسعت ۷۰هکتار، در سال ۱۳۴۴ به منظور جلوگیری از، از بین رفتن جنگل و بازسازی آن با کاج های تهران و زربین جنگلکاری شد. منظره پارک شهید زارع به خاطر امکاناتی که دارد، بسیاری از مسافرانی که قصد اقامت در چادر را دارند به خود جذب می کند. امکانات پارک شهید زارع عبارتند از: جاده مناسب، سرویس بهداشتی، نمازخانه، آب آشامیدنی، مواد غذایی و …

آدرس: سه کیلومتری ساری جاده ساری بهشهر

پناهگاه حیات وحش میانکاله از دیدنی های ساری در زمستان

پناهگاه حیات وحش میانکاله در میان کشورهای حاشیه دریای خزر از لحاظ زیست ‌‌محیطی، از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است. میانکاله در سراسر سال میزبان جمعیت‌ بسیاری از گونه‌ های مختلف پرندگان که از تالاب برای بهره بردن از شرایط مناسب، منابع تغذیه‌ و آب و هوایی معتدل، به منظور گذراندن زمستان‌ گذرانی و یا تابستان و همچنین جوجه‌ آوری و تولید مثل استفاده و به آن مهاجرت می کنند. امیدواریم بازدیدکنندگان از میانکاله، نکات زیست محیطی را رعایت و از آسیب زدن به طبیعت جدا خودداری کنند.

آدرس: ۱۲ کیلومتری شمال بهشهر، پناهگاه حیات وحش میانکاله

پناهگاه حیاط وحش میانکاله ساری

راه های سفر از تهران به ساری

برای رفتن به ساری از تهران به دو روش زمینی و هوایی می توانید سفر کنید. روش های زمینی رفتن به ساری عبارتند از سفر با قطار به ساری، سفر با اتوبوس به ساری و سفر با خودرو شخصی به ساری که البته سفر هوایی نیز با استفاده از هواپیما انجام می شود.

سفر با ماشین شخصی از تهران به ساری

همه میدانید در بین سفرهای زمینی این سفر با ماشین شخصی است که نیاز به اطلاع کافی دارد و دیگر سفرهای زمینی تنها نیازمند خرید بلیط و رساندن خود به قطار یا اتوبوس هستند. اگر قصد سفر از تهران به ساری با ماشین شخصی را دارید، نزدیک به 280 کیلومتر مسافت پیش رویتان است. شما می توانید از تهران با گذر از شهرهای، دماوند، فیروزکوه، قائم شهر و در نهایت ساری، به این شهر شمالی و سرسبز برسید.

سفر با هواپیما از تهران به ساری

روش دیگر که از نظر زمانی بسیار به صرفه تر است و می تواند زمان سفر شما را چندین برابر کاهش دهید، سفر با هواپیما از تهران به ساری است. شما با رزرو یا خرید بلیط هواپیما تهران ساری می توانید با صرف زمانی حدودا یک ساعت و پنج دقیقه ای، خود را از تهران به ساری و یا از ساری به تهران برسانید. برای آگاهی از چگونگی خرید بلیط هواپیما تهران ساری یا ساری تهران در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما تهران ساری

خرید بلیط هواپیما تهران ساری یکی دیگر از خدمات تریپ است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین های متعددی خط پرواز تهران به ساری را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید خاطر جمع باشید که ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران ساری را از مجموعه متنوع پرواز چارتر تهران به ساری خریداری کنید. در این صفحه همچنین می‌توانید ساعت پرواز تهران ساری امروز را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

فرودگاه ساری

قیمت بلیط هواپیما تهران به ساری

انواع قیمت بلیط هواپیما تهران به ساری را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما از تهران به ساری را انتخاب و خرید کنید. لازم به ذکر است که ما در تریپ تضمین می‌کنیم بهترین قیمت بلیط تهران ساری را بدست مشتریان عزیز برسانیم.

ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به ساری

برای اینکه بتوانید ارزانترین نرخ بلیط پرواز تهران ساری و یا پرواز ساری به تهران را مشاهده کنید کافی است تا از طریق این صفحه، مرتب سازی را بر اساس قیمت قرار دهید تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به ساری را مشاهده نمایید. البته لازم به توضیح است که این قیمت‌ها اصولا ثابت نبوده و در طی روزهای متفاوت می‌تواند متفاوت باشد. اما تریپ همیشه تلاش خود را می‌کند تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به ساری را برای شما عزیزان فراهم کند.

بلیط لحظه آخری تهران به ساری

در تریپ همیشه شما می‌توانید علاوه بر مرتب سازی بر اساس قیمت، پرواز خود را چارتر یا لحظه آخری انتخاب نمایید. بلیط لحظه آخری تهران به ساری از طریق کلمه چارتر در زیر باکس سبز رنگ خرید قابل مشاهده است. این پروازها اصولا بهترین قیمت‌ و بلیط لحظه آخری ساری هستند. البته لازم است بدانید قیمت بلیط چارتر تهران به ساری از سمت آژانس‌های هواپیمایی تعیین می‌شود و تریپ تلاش می‌کند با ارتباطات گسترده خود بهترین نرخ‌ها و قیمت‌ها را برای شما آماده کند.

پرواز تهران ساری

اطلاعات پرواز تهران به ساری

مدت پرواز بین تهران به ساری با توجه به موارد متعددی مثل وضعیتی آب و هوایی ممکن است تغییر کند. پرواز تهران به ساری در روزهای متعددی که در همین صفحه مشاهده می‌کنید در دسترس مسافران است و هواپیمایی‌هایی گوناگونی ارائه دهنده خدمات بلیط هواپیما ساری هستند که شما می‌توانید با فیلتر کردن هر هواپیمایی در این صفحه تنها پرواز تهران ساری آن ایرلاین را مشاهده کنید.

سخن آخر

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو بلیط هواپیما و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

منبع: فردا

کلیدواژه: پرواز ساری به تهران بلیط هواپیما ساری تریپ پرواز تهران به ساری قیمت بلیط هواپیما پرواز تهران ساری تهران به ساری تهران به ساری پارک شهید زارع شما می توانید وحش میانکاله مشاهده کنید عمارت فاضلی میدان ساعت لحظه آخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر