Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز محمد نادری طی انتشار یک پیام ویدیویی از باشگاه استقلال جدا شد تا به لیگ ترکیه برود و باز هم به عنوان یک بازیکن جوان تیمش را عوض کرد، آن هم در شرایطی که به تازگی در یکی از بزرگترین قدرت های فوتبال ایران جا افتاده بود و می توانست تا سال های سال در استقلال بازی کند. به همین بهانه یکی از معضل های جدید فوتبال را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

به گزارش طرفداری، متاسفانه در فوتبال ایران شاهد یک نوع از برده داری جدید هستیم و برخی مدیر برنامه ها به جای این که برنامه های بازیکن را مدیریت کنند، بازیکن را به نوعی به برده و زیر دست خود تبدیل می کنند. این افراد معتقدند بازیکنان باید از تمام تصمیمات شان تبعیت کند و در این بین هم مشخص نیست این دلال های ایجنت نما با چه ترفندی این گونه بازیکنان را مطیع خود می کنند.

در سال های قبلی برخی دلال ها از بازیکنان آتو می گرفتند و با بردن آن ها به مهمانی های شبانه، گرفتن فیلم و آتو های مختلف تا سال های سال بازیکن را اسیر خود می کردند. از این نوع داستان ها در فوتبال ایران زیاد داشته ایم. در حال حاضر نمی توانیم چنین اتهامی به کسی بزنیم اما فوتبال ما حالا با یک معضل جدی رو به رو شده و آن هم هجوم دلال ها به سمت بازیکنان جوان است.

با توجه به این که ستاره های بزرگ فوتبال ایران در سالیان اخیر به سمت حرفه ای تر شدن رفته اند و گول رفتار های چنین دلال هایی را نمی خورند، دلال ها مجبور می شوند به سمت بازیکنان جوانی بروند که قرار است در آینده ستاره شوند و آینده این استعداد های جوان که نیاز به مراقبت دارند را مبهم می کنند.

یکی از ترفند های آن ها این است که خودشان را کنار یک بازیکن بزرگ جا می کنند و با همین سلاح به سمت بازیکنان جوان می روند و به آن ها می گویند آن بازیکن بزرگ به هر جایی رسیده به دلیل تصمیمات من بوده و به نوعی مثل همیشه کلاه برداری خود را ادامه می دهند.

دلالی ها ادامه دارد و تنها رده سنی این قضیه فرق کرده است. همین قضیه باعث می شود تا دلال به بازیکن حکم کند مقابل هر تیمی که من بگویم خوب بازی می کنی، هر جایی که من بگویم می روی، هر چیزی که من بخواهم در مصاحبه ات می گویی و ....

در مجموع نتیجه هم این شده که دلال ها سراغ بازیکنان جوان می روند و یک قرارداد بلند مدت با آن ها می بندند و آینده شان را به هر نحوی که بخواهند رقم می زنند. بازیکن جوان که سودای لژیونر شدن دارد و دلش برای بازی در تیم های خارجی غش و ضعف می رود را به یک تیم خارجی درجه چندم می برند و در این بین درصد های خاص خودشان را از طرف خارجی می گیرند و پس از این که بازیکن در تیم اروپایی جا نمی افتد استعداد جوان را به کشور بر می گرداند. در این بین هم به طرف خارجی می گویند بازیکن جوان را با قیمتی مناسب بخر، پس از یکی دو فصل آن بازیکن را به صورت قرضی به تیم های مختلف ایرانی تحت عنوان یک لژیونر قرض می دهیم تا پول خرید جبران شود و در جریان این قرارداد هم برای خود از چند طرف درآمدی دست و پا می کنند.

حالا هم بعضی از این دلال ها قصد مسموم کردن فضای رسانه ای را دارند و با تاسیس چند کانال تلگرامی روی خود برچسب رسانه زده اند تا وجهه و پوششی مناسب برای کار های دلالی خود جور کنند و این روز ها هم که وارد بازار نقل و انتقالات شده ایم فضای فوتبال به بهشت دلالان تبدیل شده که مثل آب خوردن هر بازیکن را به هر تیمی که بخواهند می برند و قیمت های مد نظر خود را به باشگاه ها تحمیل می کنند...

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با اسماعیل حلالی: ترس در وجود علی دایی نبود، پرسپولیسی ام اما انتخابم منصور پورحیدری است آکادمی کیا تبرئه شد؛ قهرمانی رده نوجوانان از استقلال پس گرفته شد مرد اول ورزش از فراماسونری تا گزینه ابراهیم رییسی تصاویری از تست های پزشکی و امضای قرارداد لیونل مسی در پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن به هیچ وجه قصد فروش ام باپه را ندارد؛ مثلث MNM برای فتح اروپا!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان جوان فوتبال ایران دلال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به سومین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های کافا دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در ادامه رقابت‌های فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا امروز (جمعه) به مصاف تاجیکستان رفت و به پیروزی رسید.

دختران جوان ایران با پنج گل حریف خود را شکست دادند و به سومین پیروزی پیاپی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کردند. آنها پیش از این ازبکستان و ترکمنستان را هم شکست داده بودند.

تیم ایران در آخرین بازی خود یکشنبه، نهم ازدیبهشت به مصاف قرقیزستان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!